اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم در مجلس:

سمن‌ها به نقش معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازند‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان‌های مردم نهاد به تاثیر نقش معنویت در جلوگیری و کاهش از آسیب‌های اجتماعی بپردازند.

سمن‌ها به نقش معنویت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بپردازند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی صبح امروز در آیین افتتاحیه‌ سومین همایش تخصصی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد سلامت و آسیب‌های اجتماعی در ارگ جدید بم اظهار داشت: انتظار ما این است که اینگونه جلسات در سطح عالی برگزار شود و کمیته‌ها با بررسی و رتبه‌بندی آسیب‌های اجتماعی میزان رشد مثبت و منفی را بسنجند.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در زمینه میزان موفقیت برنامه‌ها، کنترل آسیب‌های اجتماعی و راه‌های موفق سازمان‌های مردم‌نهاد بررسی و در بروشوری ارائه شود.

غضنفرآبادی با تاکید بر تعامل سازمان‌های مردم نهاد با نهاد‌های حکومتی و دولتی‌ ابراز داشت: مدل‌های موفق طرفین طی بروشوری ارائه و کارهای کارشناسی ارائه شود، زیرا بحث بسیار مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی سرنوشت افراد و آخرت آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، لذا باید به نقش معنویت در این موضوع‌ها و جایگاه آن توجه شود.

غضنفرآبادی گفت: باید دید که نهادهای حکومتی و سازمان‌های مردم نهاد تا چه اندازه به این ظرفیت توجه کرده و تا چه حد می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی ابراز داشت: کارگروه‌ها ارزیابی شوند که نقش مجلس و قانون و یا نقص قانون در موضوع‌هایی که بررسی می‌کنید تا چه اندازه است.

غضنفرآبادی ابراز داشت: به عنوان کسی که در مجلس حضور دارم این موضوعات برای ما مهم است و درخواست داریم در قالب بروشور تهیه و آماده شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش باید نقش مجلس و قانون و یا نقص قانون در موضوع آسیب‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند که آیا قانون جامع و کامل وجود دارد و‌ یا نیاز به وضع قانون هست.

غضنفرآبادی تصریح کرد: فعالیت در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کار مقدسی است و امیدواریم بتوانیم آسیب‌ها را به حداقل رسانده و مردم در جامعه، محیط و خانه با آرامش زندگی سعادتمندی داشته باشند.

به گزارش فارس، سومین همایش تخصصی توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت و آسیب‌های اجتماعی سوم و چهارم اسفند ماه جاری با حضور 150 سمن از سراسر کشور در ارگ جدید بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول