اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

جشن عبادت میلاد معنویت افراد به بلوغ رسیده است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که چه نعمتی بزرگ‌تر از این است که از این پس به بلوغ رسیدگان ذاکر خداوند می‌شوند، گفت: جشن عبادت میلاد معنویت افراد به بلوغ رسیده است.

جشن عبادت میلاد معنویت افراد به بلوغ رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی صبح امروز در جشن بزرگ عبادت 500 دانش‌آموز دختر ابتدایی این شهرستان که با حضور مسئولان محلی در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امروز همه آن‌هایی که به سن تکلیف رسیده‌اند، این توفیق بزرگ را کسب کرده‌اند که در مسیر عبادت خداوند متعال وارد شوند.

وی بیان کرد: امروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) پدر بزرگوار حضرت مهدی (عج) است و این بهترین مناسبتی بود که این جشن بزرگ را در این روز خجسته برگزار کنیم.

جشن تکلیف یک میلاد معنویت است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) که می‌فرمایند « کسی که پارسایی خوی آن باشد، بخشندگی طبیعت او باشد و بردباری خصلت او باشد، دوستان وی بسیار می‌شود» خطاب به دانش‌آموزان به سن بلوغ رسیده، عنوان کرد: امروز جشن پارسایی، بخشندگی و بردباری شما است و از این پس دستاورد دنیوی شما دوستان بسیاری است که اطراف شما وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: چه نعمتی بزرگ‌تر از این است که از این پس به بلوغ رسیدگان ذاکر خداوند می‌شوند و از عبادت کنندگان او به شمار می‌آیند.

 وی با بیان این‌که جشن تکلیف یک میلاد معنویت است، خطاب به دانش‌آموزان به سن بلوغ رسیده، ابراز داشت: از امروز شما شخصیت اجتماعی جدیدی به خود می‌گیرید و این توفیق را به دست می‌آورید که از بندگان خالص خداوند باشید.

 مدیر آموزش و پرورش گچساران با تقدیر از اولیایی که امروز در جشن عبادت فرزندان خود حضور داشتند، افزود: اولیا این دانش‌آموزان باید شکرگزار خداوند متعال باشند که یک نوگل دنیای اسلام را به جامعه تقدیم کردند.

 مرادی با تشکر از همکاران خود در حوزه معاونت پرورشی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان دختر به سن تکلیف رسیده از بندگان پاک خداوند باشند.

 انتهای پیام/82010/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول