اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 138

تبیانیان: انس با شهدا سکوی پرش به سمت معنویت است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جبهه‌های ما سکوی پرشی برای شهدا به سمت آسمان بود و امروز نیز انس با شهدا سکوی پرشی برای ما به سمت معنویت است.

تبیانیان: انس با شهدا سکوی پرش به سمت معنویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، داود تبیانیان عصر امروز در حاشیه آغاز اردوی راهیان نور دانش‌آموزان مهدیشهری به مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی نقطه عطفی برای برنامه‌های ارزشی دیگر است و مسئولان باید این روحیه ایثار و از خودگذشتگی برای زنده ماندن اسلام را به نسل جوان منتقل کنند.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون نسل دوران هشت سال دفاع مقدس است که یاد و حماسه و فداکاری دلیرمردان دفاع مقدس باید به نسل جوان انتقال یابد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه در خصوص برنامه‌های فرهنگی در مدت حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: پخش ویژه‌نامه اردوی راهیان نور سپاه ناحیه مهدیشهر در مورد مناطق عملیاتی و بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

تبیانیان از دیگر برنامه‌های فرهنگی اردوی راهیان نور را ارسال پیامک در مورد شهدا و دهه پیروزی انقلاب، توزیع بسته‌های فرهنگی، همراهی یک شهید با هر دانش آموز و دلنوشته با شهید و ذکر روزانه صلوات عنوان کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تقدیر از تلاش‌های عوامل اجرائی در آموزش و پرورش، این حرکت را حرکتی فرهنگی دانست.

تبیانیان گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور ضمن آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت، تاثیر زیادی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان دارد.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول