اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

سارق پل‌های پارکینگ‌ دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارقی که با خودرو پیکان پل‌های پارکینگ شهروندان زنجانی را تخریب و سرقت می‌کرد، دستگیر و از وی 12 پل آهنی مسروقه کشف شد.

سارق پل‌های پارکینگ‌ دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، حسین عبدی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت پل‌های پارکینگ منازل شهروندان در گلشهر پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته ماموران با گشت‌زنی هدفمند در این منطقه راننده یک دستگاه خودرو پیکان را که در حال تخریب یک پل آهنی پارکینگ بود، مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این متهم با مشاهده ماموران قصد متواری شدن داشت، گفت: متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 12 پل آهنی مسروقه کشف که اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است.

وی در ادامه از دستگیری یک سارق سیم و کابل و یک سارق آهن‌الات دیگر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری 14 و یگان امداد نیز دو سارق سیم و کابل و آهن‌الات دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2308/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول