اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا خبر داد

برگزاری یادواره شهدای زن در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا (ع) گفت: یادواره شهدای زن در اول اسفند ماه سال جاری در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای زن در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه کلاهدوز صبح امروز در یک نشست خبری در محل سازمان بسیج هنرمندان مشهد اظهار داشت: این یادواره برای زنده نگه داشتن یاد شهدای زن در اسلام است.

وی افزود: نقش شهدا برای نسل‌های جوان ما بسیار تاثیرگذار بوده و به منزله الگوی موفق شمرده می‌شود پس باید تمام تلاش خود را در مسیر احیای آرمان‌های شهدا انجام دهیم.

کلاهدوز با بیان اینکه برنامه‌های این یادواره برای 21 ارگان و نهاد ارسال شده، خاطر نشان کرد: پیش از این نیز تعدادی یادواره شهدا از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده که با استقبال خوب ملت غیور ایران همراه بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) افزود: این یادواره‌ها به شکل ویژه به معرفی شهدای جوان زن که در اردوی راهیان نور جان خود را از دست داده‌اند، پرداخته است.

وی گفت: در حاشیه این یادواره‌ها نیز معرفی دو کتاب و همچنین ارسال 200 هزار پیامک در رابطه با شهادت زن را داشته‌ایم.

کلاهدوز با اشاره به اینکه برنامه‌ها در قالب تئاتر، سرود و میثاق‌نامه در نظر گرفته شده، یادآور شد: برنامه‌های مذکور به 21 اداره و نهاد ابلاغ شده تا بتوانیم بهتر شهدای زن را به مردم معرفی کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: در سایتی با عنوان امام رضا(ع) می‌توان درباره زندگی‌نامه ‌این زنان نمونه اطلاعاتی را به دست آورد.

کلاهدوز از 24 شهید زن در دفاع مقدس یاد کرد و گفت: 8 نفر از این شهیدان در مبارزات انقلاب اسلامی، 24 نفر در دفاع مقدس، 34 نفر در برائت از مشرکین و 9 نفر در حملات ترور جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/70023/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول