اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی

یادواره شهدای بی‌سیم چی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:‌ یادواره 160 شهید مخابراتی و بی‌سیم چی استان قم با سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی روز پنجشنبه سوم اسفند هم‌زمان با رحلت حضرت معصومه (س) در موسسه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

یادواره شهدای بی‌سیم چی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، دبیر یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان قم اظهار کرد: رزمندگان بی‌سیم چی در زمان جنگ، افرادی امین، هوشمند و سریع الذهن با قابلیت‌های بالا بودند و می‌توانستند به عنوان نزدیکترین فرد و بازویی قابل قبول برای فرمانده لشکر، تیپ، گردان و گروهان عمل کنند.

محسن بخشی‌نیا گفت: این یادواره با هدف بزرگداشت شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و تاکید بر اهمیت فناوری برگرفته از آرمان‌های دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم برگزار می‌شود. 

وی افزود: در برپایی این یادواره با عنوان «بگوش رادیویی» که اصطلاح بی‌سیم چیان بوده و حالت در انتظار فرمان ولایت بودن و هوشیاری و آمادگی دائم در برابر هجمه جنگ نرم دشمنان را تداعی می‌کند، تاکید شده است.

دبیر یادواره شهدای مخابراتی و بی‌سیم چی استان قم همچنین به توزیع ویژه نامه «بگوش رادیویی» هم‌زمان با برپایی یادواره اشاره کرد و اظهار داشت: در این یادواره از خانواده 23 شهید بزرگوار و همچنین سه جانباز سرافراز مخابراتی تجلیل می‌شود.

وی افزود: از مجموع 160 شهید مخابراتی، یک شهید از اداره پست، دو شهید از اداره مخابرات استان و بقیه از شهدای مخابراتی و بی‌سیم‌ چی لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) هستند.

بخشی‌نیا خاطرنشان کرد: در این یادواره پیشکسوتان دفاع مقدس از استان‌های مرکزی، زنجان و سمنان حضور یافته و یاد و خاطره همرزمان خود در لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) را گرامی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شهید بهمن باقری مسئول وقت مخابرات نیروی دریایی سپاه نیز از جمله شهدای شاخص در این یادواره است گفت: متنی توسط همسر این شهید بزرگوار در یادواره قرائت خواهد شد.

وی با یادآوری این نکته که حضور و سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی و روایتگری مالکی‌نژاد از بخش‌های اصلی یادواره است گفت: یادواره رأس ساعت 9 صبح روز پنجشنبه سوم اسفند در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول