اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان شهرکرد گفت: یادواره 52 شهید ورزشکار این شهرستان فردا برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار در شهرکرد

مهراب ملک محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: سهم ورزشکاران شهرستان شهرکرد از جمع هزار و 400 شهید دوران دفاع مقدس 52 شهید است.

وی از برگزاری یادواره 52 شهید ورزشکار همراه با یک هزار و 400 شهید شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: تمامی فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی هفته جاری نیز با هدف تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دوران دفاع مقدس به نام شهدای ورزشکار برگزار می‌شود.

ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های امروز اداره ورزش و جوانان برنامه‌ریزی فرهنگی با هدف پیوند نسل چهارم انقلاب با آرمان‌های شهدا است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار در استان تأکید کرد و گفت: هشت سال جنگ تحمیلی ایران جنگ حق و باطل بود، خانواده‌های شهدا زمانی که نیاز بود فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز باید احترام آنها را نگه داریم، بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا گامی در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا محسوب می‎شود.

وی با تأکید بر اینکه پیام خون شهدا استقامت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن است، اضافه کرد: اگر شهدای ما نمی‌رفتند عزت و استقلال ما رفته بود.

ملک‌محمدی ضرورت برگزاری این یادواره‌ها را در قدر‌شناسی از خانواده‌های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: احترام به خانواده‌های شهدا باید در جامعه فرهنگ شود.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول