اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره‌ها تسریع می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با برگزاری یادواره‌ شهدا تسریع می‌یابد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره‌ها تسریع می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه «با ولایت تا شهادت» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: زنده نگهداشتن راه شهدا و ترویج افکار آنان در میان جامعه به ویژه در بین جوانان، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و گزندهای دشمن ایمن می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان شهرکرد همزمان با سوم اسفند‌ماه، افزود: برگزاری یادواره‌ شهدا فرصت مناسبی است تا در آن با بازگویی حماسه‌آفرینی‌های شهیدان، نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

نکونام با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جوانان را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند، تصریح کرد: برگزاری این یادواره گام مهمی در ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و می‎تواند مقدمات لازم را برای برگزاری هر چه باشکو‌ه‌تر کنگره شهدای استان فراهم کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و از خودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن است، خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری جوانان این مرز و بوم نبود، امروز نمی‌توانستیم شاهد رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

نکونام، ولایت‌مداری را از ویژگی‌های رزمندگان و مردم استان دانست و اظهار کرد: رزمندگان استان همواره گوش به فرمان ولی و رهبر خود بودند و ولایت‌مداری در رفتار و منش آنها به خوبی موج می‎زد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ضروری است تا هر چه می‌توانیم به مقام این شهیدان احترام بگذاریم و با خانواده‌های آن‌ها همراهی کنیم.

نکونام با بیان اینکه تنها مسیر و راه درست، راه شهیدان اسلام است، اضافه کرد: اگر از راه شهدا فاصله بگیریم از مسیر حق جدا و منحرف می‎شویم و بر همین اساس ضروری است تا همواره زندگی شهیدان را سرلوحه قول و فعل خود قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با برگزاری این یادواره‌ها از سرعت بیشتری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول