اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی آکنده از معنویت صورت گرفت

برگزاری یادواره شهید 13 ساله و 110 شهید قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: یادواره شهید 13 ساله و 110 شهید شهرستان قلعه‌گنج با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید 13 ساله و 110 شهید قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عصر امروز یادواره شهید 13 ساله و 110 شهید شهرستان قلعه‌گنج با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، خانواده‌های شهدا و ...  برگزار شد.

محمود عارفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قلعه‌گنج در این یادواره گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران دوران سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و اگر اکنون ملت ایران در صلح و آرامش و امنیت زندگی می‌کند، مدیون خون شهدایی هستیم که با فدای جان خویش از شرف و حیثیت وطن دفاع کردند.

وی افزود: در آن سال‌ها که ایران با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کرد با مشکلات دیگری از جمله هجوم اشرار و افراد کثیفی که شرف خود را به دنیا فروخته بودند، رو به‌رو بود که جوانان این مرز و بوم در برابر آن ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قلعه‌گنج تصریح کرد: هنوز هم افراد بی‌هویتی وجود دارند که فقط به لذت‌های ناپایدار دنیا دلخوش کردند و چشم و دلشان کور گشته و ناجوانمردانه به مرزهای ایران اسلامی حمله می‌کنند و جوانان ما را در خون خودشان غوطه‌ور می‌کنند.

عارفی با تاکید بر اینکه این جوانان هم در جهاد اکبر و هم در جهاد اصغر پیروز هستند، تصریح کرد: مهار کردن نفس اماره کار کمی نیست چه بسیار انسان‌هایی که در این راه مدعی شدند، اما از این راه منحرف شدند و از جاده حقیقت بیرون رفتند و ناتوان و رنجور در پی دنیا و لذت‌های آن بودند.

انتهای پیام/80004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول