اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی- 1

یادواره 13 زن شهید استان سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: نخستین یادواره 13 زن شهید استان سمنان، سوم اسفندماه در سالن اجتماعات هلال‌احمر سمنان برگزار می‌شود.

یادواره 13 زن شهید استان سمنان برگزار می‌شود

زهره‌ درزی‌حرفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: این یادواره با هدف تبیین نقش شهدای زن در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تدوام آن و معرفی زنان شهید به عنوان الگو به جامعه به ویژه نسل جوان و به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار می‌شود.

وی از دیگر اهداف برگزاری یادواره را فرهنگ‌سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش زنان در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ذکر کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان ادامه داد: چنین یادواره‌هایی در ارتقای آگاهی و شناخت بیشتر زنان و دختران جوان، نسبت به مؤثر بودن زنان در حماسه‌های جاویدان و آشنایی آنها با پیشینه تاریخی خود بسیار تأثیرگذار است.

درزی‌حرفه خاطرنشان کرد: تلاش سپاه و بسیج در راستای ارائه الگوی عملی و رفتاری به جوانان و نهادینه کردن تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای زن است.

وی تصریح کرد: نخستین یادواره شهدای زن با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از جمله استاندار، نماینده ولی‏فقیه، فرمانده سپاه استان و فرماندهان نواحی، مدیران کل استان و فائزه عظیم‌زاده‏اردبیلی، مهمان کشوری، استاد دانشگاه و معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان یادآور شد: یکی از کارهای انجام شده در راستای برگزاری این یادواره، ایجاد وبلاگ 13 زن شهید استان بوده که در این وبلاگ‏ها، به بررسی و تحلیل وصیت‌نامه و دل‏نوشته شهدای زن پرداخته شده است.

درزی‏حرفه در پایان ابراز داشت: این یادواره با توجه به سخن مقام معظم رهبری که می‏فرمایند «شهدا مثل آیه‏های قرآن مقدسند»، به نام «آیه‏های آسمانی» نامیده شد.

انتهای پیام/2249/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول