اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسول کمیته فرهنگی کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور

مقاومت زنان پیام یادواره شهدا است

خبرگزاری فارس: مسول کمیته فرهنگی کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور گفت: مقاومت زنان پیام یادواره‌های شهدا زن در کشور است

مقاومت زنان پیام یادواره شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، داوود غیاثی راد  پیش از ظهر امروز در دومین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید برای گرامیداشت یاد و خاطره زنان و دختران شهیده کارهای فرهنگی بسیار انجام شود.

وی با بیان اینکه نام شهدای کودک و خردسال دختر نیز باید در کتاب‌های درسی به عنوان الگو برای سایر هم سن و سالانش ذکر شود گفت: مسئولان استان زمینه های لازم را برای ثبت نام شهیده مطهره نارویی از شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی در چابهار در کتب درسی، فراهم کنند.

مسئول کمیته فرهنگی کنگره ملی 7 هزار زن شهید کشور ادامه داد: در زمان جنگ تحریم‌های اقتصادی بیش از این بود اما بازم هم رزمندگان و ایثارگران به پشتیبانی و حمایت خانواده‌ها و زنان زمینه پیروزی را فراهم کردند.

وی اطاعت از فرمان ولایت فقیه را در همه  زمینه‌ها برای همگان لازم عنوان کرد و گفت: امام خامنه‌ای برای دنیا الگوی خوبی و تقوا است.

غیاثی گفت: زنان شهیده کشور شهید راه ولایت هستند که امروز وظیفه داریم یاد خاطره آنها برای همیشه زنده نگه داشته و فرهنگ و ایثار شهادت آنها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

در طول اسلام زنانی عفیف و پاکدامن و اسوه مقاومت مانند آسیه، و سمیه و کلثوم و  حضرت زینب و فاطمه (س)  داریم که نام آنها در تاریخ جاودانه است.

انتهای پیام/75004/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول