اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ظهر امروز

کارگاه آموزشی نگهداری از گل و گیاه در مدارس جنوب تهران برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی آشنایی با نگهداری گل و گیاه در راستای آموزش اصول کاشت و نگهداری از فضای سبز خانگی در مدارس منطقه 20 برگزار شد.

کارگاه آموزشی نگهداری از گل و گیاه در مدارس جنوب تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز کارگاه آموزشی آشنایی با نگهداری گل و گیاه در راستای آموزش اصول کاشت و نگهداری از فضای سبز خانگی در مدارس منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه یک در حاشیه این کارگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: واحد آموزش‌های شهروندی اداره اجتماعی ناحیه یک با مشارکت کلینیک گل و گیاه منطقه در راستای ارتقای سطح علمی و آگاهی‌های عمومی دانش‌آموزان نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی نگهداری از گل و گیاهان با حضور دانش‌آموزان مدرسه میثم اقدام کرد.

حمیدرضا اکبرزاده با اشاره به اهمیت آموزش‌های شهروندی در زمینه نگهداری و حفظ فضای سبز شهری افزود: در این کارگاه کارشناسان مرکز گل و گیاه ضمن حضور در مدارس به‌صورت تئوری و عملی نحوه کاشت، نگهداری و تکثیر از گیاهان آپارتمانی، سبزی‌کاری در منزل و ... را به دانش‌آموزان آموزش دادند.

وی ادامه داد: در آستانه فصل بهار و در همین راستا تعدادی از دانش‌آموزان مدارس از گلخانه‌های مرکز آموزش گل و گیاه منطقه 20 بازدید کردند و از نزدیک با نحوه کاشت برخی از گونه‌های گیاهی آشنا شدند.

حمیدرضا اکبرزاده تصریح کرد: آموزش‌های گیاهان آپارتمانی، توسعه فضای سبز عمودی، پرورش قارچ خوراکی، ساخت تراریوم، نگهداری از کاکتوس و بامبو، پرورش گل‌های فصلی و سبزی‌کاری از جمله آموزش‌هایی بوده است که در طول سال به‌صورت عمومی به شهروندان ارائه شده است.

گفتنی است، مرکز آموزش شماره یک و شماره دو نیز با امکاناتی همچون سه گلخانه و 150 گونه گیاهی در خیابان شهید رجایی، بلوار 13 آبان و خیابان شهید عنایتی واقع شده است.

انتهای پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول