اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفدهم تا نوزدهم بهمن

کارگاه آموزشی امام‌شناسی ویژه نخبگان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی امام‌شناسی از هفدهم تا نوزدهم بهمن در قم خبر داد.

کارگاه آموزشی امام‌شناسی ویژه نخبگان در قم برگزار می‌شود

محمد افرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بنیاد ملی نخبگان در زمینه برنامه‌های فرهنگی اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مذهبی و فرهنگی از سوی بنیاد ملی نخبگان بر عهده بنیاد نخبگان استان قم گذاشته شده است.

وی برگزاری کارگاه امام‌شناسی را از جمله فعالیت‌های بنیاد نخبگان استان ذکر و خاطرنشان کرد: در این کارگاه از اساتید برجسته حوزه علمیه دعوت شده تا مباحثی در زمینه عصمت‌شناسی امامان و بحث‌های کلامی امام‌شناسی ارائه دهند تا مبانی اعتقادی، دینی و مذهبی نخبگان تقویت شود.

معاون بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد: افکار التقاطی در سطح دانشگاه‌ها و کشور در حال ترویج و نشر است بنابراین این کارگاه به منظور جلوگیری از ورود این تفکرات می‌تواند اثرات خوبی در اذهان و افکار نخبگان داشته و با عرفان‌های کاذب جدید مقابله کند.

کارگاه امام‌شناسی 17 تا 19 بهمن سال جاری با حضور نخبگان برگزار می‌شود. 

برگزاری دوره تکمیلی ماه خدا

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ماه خدا گفت: این دوره به مدت 10 روز با همکاری بنیاد ملی نخبگان، بنیاد نخبگان استان‌های قم و اصفهان برگزار شد که 150 نفر از رتبه‌های برتر کنکور، المپیادی‌ها و اساتید نخبه در این دوره شرکت کردند.

افرادی خاطرنشان کرد: این دوره دارای موضوعات آموزشی، معرفتی و شناختی در حوزه علوم اسلامی بوده که با همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شده است.

وی از برگزاری دوره تکمیلی ماه خدا خبر داد و افزود: این دوره به مدت یک هفته از دهم تا هفدهم بهمن با حضور استادان مجرب برگزار می‌شود.

معاون بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد: آشنایی نخبگان با مبانی دینی، اعتقادی، ملی و برطرف شدن شبهات و ابهامات از جمله اهداف دوره تکمیلی ماه خدا است.

انتهای پیام/78003/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول