اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم غبارروبی گلزار شهدا عنوان شد

عذرخواهی فرماندار از کوتاهی در ساماندهی گلزار شهدای چرام/خانواده بدون ایثارگر در چرام نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام بابت کوتاهی در ساماندهی گلزار شهدای چرام از مردم و خانواده شهدای این شهرستان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی فرماندار از کوتاهی در ساماندهی گلزار شهدای چرام/خانواده بدون ایثارگر در چرام نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز عصر امروز در مراسم غبارروبی از گلزار شهدای چرام با بیان اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی همه مرهون خون شهداست، اظهار داشت: گرامیداشت یاد شهیدان یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که همواره مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

فرماندار چرام با اشاره به بازدیدهایی که از خانواده معظم شهدا داشته و با بیان اینکه آن‌ها تاکنون هیچ درخواست مادی از ما نداشته‌اند، گفت: نقطه مشترک و حرف همه خانواده معزز شهدا این بوده که راه فرزندان، برادران و پدران آن‌ها را ادامه دهیم، چراکه معتقدند راه آن‌ها راه امام و راه حضرت امام حسین (ع) است.

وی خواستار نشان دادن ارادت واقعی نسبت به خانواده‌های شهدا به خصوص خانواده شهدا در شهرستان چرام شد و گفت: نباید بگذاریم خدای نکرده اعضای خانواده شهدا پشت درب‌های اتاق مسئولان منتظر بمانند و برخوردی نشان دهیم که دلزده و ناراحت شوند.

این مسئول با تأکید بر اینکه با تمام وجود خود را خادم شهدا بدانیم، ادامه داد: من شرمنده خانواده معظم شهدا هستم و می‌پذیریم که کوتاهی‌هایی هم در بحث گلزار شهدای شهر چرام شده است.

نیکروز با اشاره به اینکه پیگیر امور مربوط به اشتغال فرزندان شهدا هستیم، خواستار توجه مسئولان در بنیاد شهید به این موضوع شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دوباره با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت، دشمن را مأیوس می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شاید به ظاهر جنگ تمام شده باشد، اما علناً در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، متذکر شد:  آمریکا دست از دشمنی بر نمی‌دارد و جنگی را شروع کرده که به یاری خداوند و به برکت خون شهدا، بازنده اصلی این جنگ هم استکبار خواهد بود.

نیکروز در پایان با اشاره به اینکه خانواده‌ای در این شهرستان نیست که ایثارگر نداشته باشد، اضافه کرد: امیدواریم با حضور فعالانه و ارزشی مردم شهیدپرور شهرستان چرام که حضورشان در همه مناسبات و مجالس مذهبی و معنوی زبانزد عام و خاص است، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناامید کنیم.

انتهای پیام/82002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول