اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

ساختمان توانبخشی ایثارگران کرمان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: ساختمان توانبخشی ایثارگران همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

ساختمان توانبخشی ایثارگران کرمان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ساختمان توانبخشی ایثارگران شامل بخش‌های ورزشی، نمازخانه،‌ رستوران و ... همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان بومی به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمان در آیین افتتاح این ساختمان اظهار داشت: 50 جانباز قطع نخاع در استان کرمان حضور دارند و طی پنج سال گذشته شش نفر جانباز قطع نخاع به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اسماعیل نجار با اشاره به اینکه استان کرمان دارای بیش از 18 هزار جانباز است،‌ تصریح کرد: این جانبازان افتخار استان کرمان و ایران هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت جسمی جانبازان ساخت مجتمع‌های توانبخشی، فرهنگی و ورزشی در دستور کار استان‌ها قرار گرفته است که بخش‌هایی از این مجموعه در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آیین ابراز داشت: این مجموعه از طرح‌های مهر ماندگار است که برای برطرف کردن بخشی از نیاز جانبازان به بهره‌برداری رسید.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی بیان کرد: عملیات اجرایی این مجموعه از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و با تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بیان داشت: در ایام‌الله دهه فجر 47 پروژه در حوزه این اداره کل به ارزش یک هزار و 32 میلیارد ریال در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

خداداد مقبلی افزود: هشت پروژه راه اصلی و بزرگراهی، 32 پروژه راه روستایی و هفت پروژه ساختمان دولتی در دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول