اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه حضور در مناطق 1 و 5 شهر قم صورت گرفت

نشست مشترک استاندار قم با ایثارگران و خانواده شهدا

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با بازدید یک روزه استاندار قم از مناطق یک و پنج شهری، نشست هم‌اندیشی پیریایی با مشاوران ایثارگر این مناطق در مجتمع فرهنگی مریم برگزار شد.

نشست مشترک استاندار قم با ایثارگران و خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: برنامه‌ای که در مجموعه کلی دیدار از مناطق برنامه‌ریزی شده این است که در هر منطقه تعدادی از ایثارگران مطالب خود را مطرح کنند و در نهایت به سمت تشکیل شورای مشورتی منطقه و استان برویم.

وی با بیان اینکه جلسات مشورتی ایثارگران فرصتی برای طرح مشکلات جامعه ایثارگران فراهم می‌کند گفت: از هر منطقه شش نفر با عناوین مشخص و به نمایندگی از ایثارگران آن منطقه در شورای مشورتی ایثارگران استان قم شرکت می‌کنند و این امر موجب ارتباط مستمر ایثارگران با مسئولان استانی خواهد شد.

استاندار قم ادامه داد: در این نشست‌ها ایثارگران می‌توانند هم مباحث مربوط به خود و همچنین به نمایندگی از مردم، مباحث کلی در مورد استان را مطرح کنند.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی ایثارگران در این جلسه یادآور شد: مسئولان باید به جد پیگیر این مشکلات بوده و پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای داشته باشند.

پیریایی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌ها به مشکلات جامعه ایثارگری استان اضافه کرد: خدمت به جامعه شریف ایثارگران دارای اجر و قرب خاصی است و اگر خدمتی هم انجام گرفته فقط ادای وظیفه بوده است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این نشست اظهار کرد: منطق این بازدید‌ها و نشست‌ها، منطق شنیدن سخنان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ولی نعمتان‌ مسئولان است چون این سخنان یقیناً به حق است و عمل به این موارد می‌تواند ما را در مسیر خدمت قرار دهد.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول