اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

تخفیف به ایثارگران کمترین ادای دین در برابر عزت‌طلبی آنهاست / ضرورت نصب یادمان شهدا در خیابان شهدا

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: ارائه تخفیف به خانواده‌های شهدا و ایثارگر از محل خدمات شهرداری کمترین ادای دین در برابر ایثارگری‌ها و عزت‌طلبی شهدا است.

تخفیف به ایثارگران کمترین ادای دین در برابر عزت‌طلبی آنهاست / ضرورت نصب یادمان شهدا در خیابان شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل به اعمال تخفیف در ارائه خدمات به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: ما در دور سوم شورا سعی کردیم این ارائه خدمات مدون، قانونمند و بدون درد‌سر صورت گیرد و در این کار سعه صدر همکاران شهرداری و شورا سبب شد تا در حد وسع و توانمان بتوانیم در این زمینه ورود پیدا کنیم و به رغم برخی انتقاد‌ها و گلایه‌ها ما انجام این خدمات را برای خود یک افتخار می‌دانیم.

وی حفظ حرمت و شان خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در ارائه خدمات مطلوب ضروری خواند و خاطرنشان کرد: البته ایرادی که در این موضوع پیش از این وارد بوده رعایت نشدن عدالت در ارائه تخفیفات بود که برخی خانواده‌ها از آن بهره‌مند شده و برخی دیگر بی‌نصیب می‌شدند که در دو سال اخیر شورا و شهرداری سعی کرده است این تخفیفات را در یک روال هدفمند انجام دهد تا همه خانواده‌ها بتوانند در هنگام مراجعه به شهرداری برای دریافت خدمات از این تخفیف‌ها استفاده کنند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل ضرورت همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران را در ارائه معرفی‌نامه به افراد متقاضی به ویژه ایثارگران و جانبازان زیر 20 درصد خواستار شد و گفت:‌ انتظار می‌رود در ارائه این معرفی‌نامه مانع و مشکل خاصی به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه دیگر عضو شورای شهر اردبیل خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بالاترین مدال افتخار برای خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی برشمرد و بیان داشت: ما انتظار داریم بنیاد شهید و امور ایثارگران لیست شهدای والامقام اردبیل را به همراه مشخصاتشان در اختیار شورا و شهرداری قرار دهد تا هم در نامگذاری خیابان‌ها و معابر و شهرک‌ها ازاین ظرفیت استفاده شود.

لیلا تقوی تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری و شورای شهر قرار است در خیابان شهدا تمثال شهدا و مشخصات آنها نصب شود که در این زمینه شایسته آن است همکاری و همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62007/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول