اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور عنوان کرد

تقویت روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه

خبرگزاری فارس: دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور گفت: تقویت روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت در جامعه می‌تواند ناهنجاری‌ها و مشکلات فرهنگی و اقتصادی موجود در جامعه را در شرایط پیچیده حاکم بر کشور برطرف کند.

تقویت روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حسین اسماعیلی در گردهمایی خانواده‌های شهدا و ایثارگر شهر الوند که در تالار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ کشور مسئله‌ای حائز اهمیت برای دلسوزان نظام بوده و در شرایط پیچیده حاکم بر کشور، فشارهای بسیاری ناشی از مسائل فرهنگی و اقتصادی بر مردم وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری و شهادت می‌تواند جامعه را از این وضعیت خارج کند، تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید با تلاش، توانمندی‌های خویش را اثبات کرده و در تقویت روحیه و فرهنگ جامعه تأثیر بگذارند.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور حرکت در مسیر اسلام را مقصود ایثارگران دانست و تصریح کرد: اهداف شهدای اسلام را باید با داشتن روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس به رخ جهانیان کشید.

اسماعیلی ابراز کرد: با تشکیل جمعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگر، فرزندان آنان در عرصه‌های مختلف کشور نظیر اشتغال، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینی حضور یافته‌اند.

وی با تأکید بر توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر در جنبه‌های مدیریتی کشور خاطر نشان کرد: جوانان آگاه باشند که از کارهایشان در زمینه‌های فرهنگی، کارآفرینی و تولید محصولات حمایت ویژه خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری اذعان داشت: دولت و مجلس در تلاش هستند این مشکلات برطرف شود و فراکسیون ایثارگران در مجلس نباید مشکلات مردم را فراموش کنند.

اسماعیلی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی برطرف کردن مشکلات ایثارگران بوده و برای برطرف کردن این مشکلات همت خود ایثارگران را نیز می‌طلبد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات عنوان کرد: جمعیت خانواده‌های شهدا و ایثارگر باید با بصیرت مسائل را دنبال کرده و در جریانات سیاسی وارد نشوند و شأن و منزلت خانواده‌های شهدا و ایثارگر را که بسیار والا است، حفظ کنند.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: امید است سربلندی و عزت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر حفظ شود.

انتهای پیام/77007/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول