اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

تشکیل 8 کمیته استقبال از مهمانان نوروزی در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار آبادان از تشکیل 8 کمیته استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 8 کمیته استقبال از مهمانان نوروزی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شهاب صدیقی امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور در آبادان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: تاکنون دو جلسه در راستای برنامه‌ریزی استقبال از مهمانان نوروزی در آبادان برگزار شده و در آنها در خصوص آمادگی شهر برای استقبال، اسکان و ارائه خدمات به مهمانان و کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این راستا هشت کمیته استقبال از مهمانان نوروزی تشکیل و مسئولیت هریک از ادارات و نهادها در آنها مشخص شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان ادامه داد: کمیته راهیان نور با مسئولیت ناحیه مقاومت بسیج و عضویت شهرداری، هلال احمر، آبفا، آبفار، برق، مخابرات، بخشداری اروندکنار، منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی، راه و شهرسازی، دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی و دریابانی است.

صدیقی تصریح کرد: کمیته اسکان و پذیرایی نیز با مسئولیت اداره آموزش و پرورش و عضویت شهرداری، هلال احمر، آبفا، برق، مخابرات، اداره ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: کمیته خدمات پاک‌سازی و شهری نیز با محوریت شهرداری آبادان و همکاری محیط زیست، منطقه آزاد، پالایشگاه، گاز، آبفا، مخابرات، نیروی انتظامی، ستاد خبری اطلاعات، ناحیه مقاومت بسیج و امر به معروف و نهی از منکر به ارائه خدمات شهری می‌پردازند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان خاطرنشان‌ کرد: کمیته بهداشت و درمان نیز با مرکزیت دانشکده علوم پزشکی و همکاری هلال احمر و بهداشت درمان صنعت نفت اقدامات مربوط به حوزه بهداشت و درمان را پیگیری خواهند کرد.

صدیقی افزود: کمیته حمل و نقل نیز با مسئولیت اداره راه و شهرسازی و همکاری انجمن پایانه‌های مسافری جنوب غرب، اتوبوسرانی، تاکسی‌رانی، فرودگاه و بندر آبادان است.

وی گفت: کمیته پشتیبانی و تنظیم بازار نیز با مرکزیت اداره صنعت، معدن و تجارت و همکاری مجمع امور صنفی، تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و شیلات، اماکن و اداره کار دیگر کمیته ستاد نوروزی این شهرستان است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی نیز با مرکزیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت میراث فرهنگی، سازمان تبلیغات، صدا و سیما، روابط عمومی پالایشگاه، منطقه آزاد اروند و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های فعال در آبادان در زمینه اطلاع‌رسانی به فعالیت خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: همچنین کمیته امنیت نیز که توسط نیروی انتظامی  مدیریت می‌شود نیز هشتمین کمیته ستاد نوروزی است که در زمینه تامین امنیت سطح شهر فعالیت می‌کند.

صدیقی خاطرنشان‌کرد: از مسئولان ادارات و به ویژه نهادهایی که مسئولیت کمیته‌ها را بر عهده دارند می‌خواهیم تا از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول