اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای گلستان خبر داد

ضرورت هماهنگی ادارات گلستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک شده‌ایم، یکی از فعالیت‌های در دست اقدام، ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی است.

ضرورت هماهنگی ادارات گلستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، عبدالرضا دادبود در جلسه کارگروه گردشگری این استان اظهار داشت: این ستاد دو رویکرد دارد یک رویکرد به خود ایام نوروز و خدمت‌رسانی به گردشگران مربوط می‌شود و رویکرد دیگر نگاه بلندمدت است که در صورتی که میزبان خوبی برای گردشگران باشیم، میهمانان و مسافران را برای سفر به استان تشویق می‌کنیم.

وی گفت: از همین رو همه ابعاد و جنبه‌های فعالیت در این ستاد باید خوب دیده شود چراکه کار خوب می‌تواند در یک نگاه بلندمدت اثرگذاری مثبتی در کشور داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم در این ستاد به نحو مطلوب صورت گیرد و خلاقیت‌ها و ابتکارات جدید همانند تشکیل کمیته اقوام و... در ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی می‌تواند به عملکرد بهتری منجر شود.

این مسئول بر تشکیل ستادهای شهرستانی در این ستاد تاکید داشت و افزود: هماهنگی‌های لازم با دبیرخانه این ستاد به عمل آید و پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب صورت گیرد.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان گلستان ضمن اشاره به اینکه تلاش‌ها در این ستاد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی (به جز پروژه‌های مهم که ابلاغ شده و مجوز داشته باشند) در ایام نوروز اجرا نخواهند شد و ngoهای محیط زیست نیز ضروری است تا پیش از شروع سال برای پاکسازی فضاهای عمومی و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و حفاظت از آنها اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی زباله‌ها نیز تا پیش از سال جدید این طرح توسط سازمان مدیریت پسماند در مناطق شهری، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان اجرا می‌شود که همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی با این طرح ضروری است.

دادبود ضمن اشاره به نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران در مسیر جاده‌ها توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، بر همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع تاکید داشت.

این مسئول همچنین به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات و امکانات مطلوب در تفرجگاه‌ها و مساجد و... استان اشاره کرد و اذعان داشت: بازدید و بازرسی لازم از این اماکن صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار گلستان بر حضور پررنگ در نمایشگاه و همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در تهران تاکید داشت و متذکر شد: در این نمایشگاه و همایش با معرفی جاذبه‌های بکر و نو در مناطق نمونه گردشگری استان می‌توان فرصت‌های سرمایه‌گذاری را معرفی کرده و به جذب سرمایه‌گذار همت گماریم.

وی با بیان اینکه بسته‌های سرمایه‌گذاری خوبی در این راستا در استان تهیه شده اذعان داشت: برای ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، طرح‌های مصوب و پیشنهادات در این نمایشگاه ارائه شود و با هماهنگی با ستاد سرمایه‌گذاری استان و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، حضور پررنگ در این نمایشگاه داشته باشیم تا به اقتصاد منطقه کمک کرده و بخش سرمایه‌گذاری استان تقویت شود.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول