اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تنظیم بازار شیراز خبر داد

فروش فوق‌العاده نوروزی توسط 940 واحد صنفی شیراز

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: 940 واحد صنفی شیراز برای فروش فوق‌العاده کالاهای خود اعلام آمادگی کردند.

فروش فوق‌العاده نوروزی توسط 940 واحد صنفی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، جواد زرین کلاه در حاشیه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: تصمیمات مهمی در ستاد تنظیم بازار این استان به ریاست استاندار فارس اتخاذ و به ستاد تنظیم بازار شیراز ماموریت داده شد که مصوبات ستاد را در مورد این شهرستان اجرایی کند.

وی افزود: بر اساس مصوبات انجام شده و تعامل بین دستگاهی، امسال علاوه بر برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه نوروز در نمایشگاه دائمی شیراز در شهرک گلستان، به منظور رفاه حال شهروندان جنوب شهر، برای نخستین بار مشابه این نمایشگاه را در خیابان شهید دوران واقع در بلوار مدرس شیراز برپا می‌کنیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز با بیان اینکه در بازارچه‌های محلی شهرداری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد تنوع بیشتر محصولات با در نظر گرفتن کیفیت مطلوب کالاها هستیم، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای تعاون روستایی نیز با نرخ‌های مصوب فعال می‌شوند و اقلام مورد نیاز مردم را ارائه می‌کنند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه امسال عرضه مستقیم کالا محدود به نمایشگاه‌های عرضه مستقیم نوروزی کالا نیست، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط با تمام توان در بحث کنترل بازار نوروزی تلاش کرده و بنابر اعلام مجمع امور صنفی شیراز و مصوب ستاد تنظیم بازار این شهرستان 940 واحد صنفی با پراکندگی مناسب در تمام مناطق شهری نسبت به فروش فوق‌العاده کالا در زمینه‌های مختلف اقدام می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با بیان اینکه نظارت‌ها بر بازار تشدید می‌شود، بیان کرد: عرضه مستقیم کالا در اسفند ماه جاری یک بخش کار بوده و مهمترین آن بخش نظارت است که سازمان تعزیرات به همراه مجمع امور صنفی شیراز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس نظارت خود را بر بازار تا بعد از ایام نوروز تشدید می‌کنند.

زرین کلاه در پایان ابراز داشت: در تامین کالاهای شب عید مردم این شهرستان هیچ نگرانی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به سازمان تعزیرات، مجمع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول