اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سبزوار خبر داد

سبزوار آماده استقبال از زائران نوروزی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سبزوار گفت: سبزوار آماده استقبال از زائران نوروزی است و همه امکانات شهرستان در این راه بسیج شده است.

سبزوار آماده استقبال از زائران نوروزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قاسم شعبانی‌عطار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عبور سالانه 15 میلیون زائر حرم رضوی از شاهراه سبزوار – مشهد خاطر نشان کرد: سبزوار مانند نگینی در پیشانی استان خراسان رضوی می‌درخشد و این مطلب مهم سبب می‌شود که تمامی ادارات و ارگانها همه امکانات خود را برای هر چه بهتر شدن خدمات به زائران حرم رضوی بیشتر کنند.

فرماندار شهرستان سبزوار گفت: سبزوار آماده استقبال از زائران نوروزی است و همه امکانات شهرستان در این راه بسیج شده است.

وی ادامه داد: هیچ چیز به اندازه خدمت خالصانه به زائران امام رضا(ع) که با آرامش خاطر به این نقطه مقدس می‌روند ارزش ندارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی فضای شهر افزود: شهرداری با آذین‌بندی مناسب، تکمیل آبنماها، آماده‌سازی پارک بهمن و شهید فومندی(ره) در روستای استیر، تسطیح میدان سربداران(میدان ورودی) شهر تلاش کند تا زائران عزیز که از این شهرستان عبور می‌کنند دچار مشکل نشوند و چهره شهر هم زیبایی خود را داشته باشد.

وی با اشاره به تغییرات ناگهانی آب و هوا در ایام آغازین نوروز گفت: دیگر دستگاه‌ها هم در امر امدادرسانی ،تجهیز هتل‌ها و مهمانپذیرها ،آماده‌سازی مدارس و نمازخانه‌های ادارات، تامین ارزاق عمومی، تامین سوخت، راهنمایی مسافران نوروزی و.... جهت رفاه حال زائران حضرت رضا(ع) پیش‌بینی‌های لازم را بکنند. 

فرماندار شهرستان سبزوار با اشاره به برگزاری نشست در کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات دائمی شهرستان اظهار داشت: کمیته‌ها گزارش خود را در اسرع وقت به ستاد تحویل دهند تا اگر مشکلی باشد سریع‌تر رفع شود.

شعبانی‌عطار در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهرستان داورزن از سبزوار مستقل شده ،اما تفاوتی میان خدمت‌رسانی به زائرانی که در آن شهرستان اسکان می‌یابند نیست و تمام ادارات با توجه به اینکه ادارات در شهرستان داورزن مستقر نشده باید همکاری لازم با آن شهرستان داشته باشند.

وی در عین حال گفت: تفاوتی بین خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) نیست و همه ما خادمین این عزیزان هستیم. 

انتهای پیام/70027/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول