اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

1400 دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل زمینی استان اردبیل با یک هزار و 400 دستگاه اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی به مردم به ویژه مسافران و گردشگران ارائه خدمات و سرویس می‌کنند.

1400 دستگاه اتوبوس مسافران نوروزی را جابه‌جا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استانداری اظهار داشت: ضمن فعال کردن این تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری با همکاری شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر سعی کردیم در ایام نوروز با ظرفیت تمام در خدمت مردم باشیم تا سفرهای ایمن و راحتی را پشت سر بگذارند.

وی از آغاز پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی خبر داد و عنوان کرد: این پیش‌فروش به صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ضرورت حل مشکل پایانه مسافربری مشگین‌شهر و پارس‌آباد را خاطرنشان کرد و گفت: به نظر می‌رسد در این شهرستان‌ها به دلیل کمبود فضا مسافران و گردشگران با مشکلاتی روبرو هستند که امیدواریم بخشی از این کمبودها به سرعت برطرف شود.

علی‌اکبری به کاهش تصادفات در اکثر محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ابراز داشت: با مجهز شدن اکثر جاده‌های استان به سیستم کنترل هوشمند کاهش تصادفات واقعی به نظر رسیده و به نظر می‌رسد این سیستم در ایام پر ترافیک به ویژه تعطیلات نوروزی زمینه یک حمل و نقل راحت را نیز فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز از فعالیت اکیپ‌های مشترک نظارتی در ایام نوروز خبر داد و افزود: این اکیپ‌ها نظارت و بازرسی دقیقی را از مراکز اقامتی، آب‌های گرم، مراکز پذیرایی با اولویت بین‌راهی و همچنین شهرهای گردشگر‌پذیر انجام می‌دهند.

حسین نجف‌زاده بیان داشت: هر چند بیش از 9 دستگاه در این زمینه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، اما با تشکیل اکیپ‌های مشترک می‌توانیم به سرعت با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم سوء استفاده‌ها و برخی تخلفات را پیشگیری کرده و از بروز آنها جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول