اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدن مطرح کرد

نوروز بهترین ویترین برای نمایش ظرفیت‌های فریدن

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدن گفت: ایام نوروز بهترین فرصت و ویترینی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های این شهرستان است.

نوروز بهترین ویترین برای نمایش ظرفیت‌های فریدن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر هادی عصر امروز در دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ضمن اشاره به فریدن به عنوان نقطه اتصال چهار استان محورهای مواصلاتی فریدن را مهم‌ترین توقفگاه مسافران نوروزی بیان کرد و اظهار کرد: ایام نوروز بهترین فرصت و ویترینی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی افزود: هر اقدامی که در ایام نوروز در جهت رفاه مسافران نوروزی انجام شود معرف منطقه و فریدن است.

فرماندار فریدن تاکید کرد: پیش‌بینی تمامی امکانات انجام گیرد که با ایجاد کوچک‌ترین مشکلی همه فعالیت‌ها تحت‌الشعاع آن قرار می‌گیرد.

وی سفره هفت سین و ابتکارات این چنینی را در جذب توریست و مسافر مهم بیان کرد.

هادی در ادامه ضمن تشکر از حماسه دشمن شکن 22 بهمن این حماسه را پیام عزت و سرافرازی برای میهن اسلامی بیان کرد و گفت: ملت ایران در حفظ و صیانت از آرمان‌ها ایستاده‌اند.

در ادامه جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی فریدن را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اعلام داشت و گفت: در سال گذشته  تعداد مسافران نوروزی شهرستان 816 هزار و 662 نفر بوده که از این تعداد 796 هزار و 104 نفر با خودرو شخصی و 20 هزار و 558 نفر با خودروی عمومی مسافرت می‌کردند.

محمد سلیمی تعداد مسافرینی را که در ایام نوروز در فریدن اسکان داشتند را 3 هزار و 125 نفر اعلام کرد و گفت: از این آمار تعداد 292 نفر در شهر بوئین و میاندشت اسکان پیدا کردند.

وی به پذیرایی از مسافران با آش محلی در ورودی شهر داران و آمادگی کامل هلال احمر، پلیس راهور و همه دستگاه‌های ذی‌ربط اشاره کرد و افزود: در امسال هم در حال تهیه مقدمات هستیم و با آمادگی کامل پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود.

انتهای پیام/2301/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول