اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین جشنواره تولید ملی

شرکت پگاه زنجان برگزیده ممتاز جشنواره تولید ملی شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: شرکت پگاه زنجان در دهمین جشنواره تولید ملی در سال تولید ملی، به عنوان برگزیده ممتاز، موفق به دریافت تندیس جشنواره از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد.

شرکت پگاه زنجان برگزیده ممتاز جشنواره تولید ملی شد

نیما ظهیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دهمین جشنواره تولید ملی با شعار تولید ملی،‌ افتخار ملی آخرین روز بهمن ماه در محل سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با همکاری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از تولیدکنندگان صنعتی برتر به عنوان محور تولید ملی تقدیر شد.

دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جشنواره، مهدی غضنفری وزیر صنعت و معدن و تجارت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 10 ماهه اخیر وزارت صنعت در زمینه تسهیلات، تولید و تجارت حوزه صنعت کشور، به بیان چالش‌های پیش رو با توجه به محدودیت‌های بین‌المللی پرداخت و خواستار جهت‌گیری مسئولان حوزه تولید به سمت صادرات و ارزآوری شد.

این مسئول افزود: در این جلسه همچنین نمایندگان صاحبان صنایع و اعضای خانه صنعت و معدن نیز به بیان مشکلات و چالش‌های موجود تولید پرداخته و از نمایندگان مجلس و دولت درخواست کردند در زمینه به حداقل رساندن این مشکلات و موانع به تولیدکنندگان یاری رسانند.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول