اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

لزوم ارائه تولیدات مشترک کانون پرورش فکری با رسانه ملی

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه تولیدات مشترک کانون پرورش فکری با رسانه ملی برای رشد و آگاهی نسل کودک و نوجوان مؤثر است.

لزوم ارائه تولیدات مشترک کانون پرورش فکری با رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید هانی حسینی صبح امروز در نشستی که با مدیر‌کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تولیدات مشترک برای نسل کودک و نوجوان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کانون در حد بالایی است و کانون این آمادگی را دارد که در ساخت برنامه‌های تخصصی ویژه مخاطبان قوی عمل کند.

حسینی افزود: کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 10 مرکز ثابت، دو مرکز سیار و دو مرکز پستی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی دارد.

وی اذعان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارد که مراکز فرهنگی هنری، سالن‌ها و کتابخانه‌های خود را جهت تولید برنامه در اختیار صدا و سیما قرار دهد.

مدیر‌کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به اهمیت کانون در بین نسل کودک و نوجوان و نقش سازنده‌ی آن اشاره و گفت: معاون صدا و معاون سیما، همچنین گروه کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی همکاری جهت پوشش برنامه‌ها و همچنین تولید مشترک با کانون استان را دارند.

مسلم رحیمی همچنین ابراز امیدواری کرد که تعامل بین کانون و صدا و سیما در سایر برنامه‌ها نیز توسعه و استمرار یابد.

وی افزود: این آمادگی از طرف صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که بتوانیم در حوزه کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری مشارکت جدی صورت بگیرد.

 انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول