اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

نیروی انسانی پیش‌برنده اهداف عالیه نظام در راستای تولید ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در تولید ملی باید به نیروی انسانی توجه بیشتری شود.

نیروی انسانی پیش‌برنده اهداف عالیه نظام در راستای تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر زینالو در همایشی که به مناسبت دهه مبارک فجر امروز با حضور بابایی مدیر خدمات تأمین اجتماعی استان قزوین، کاظمی فرمانده ناحیه سپاه امام حسین (ع) و حجت ‌الاسلام رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در آمفی‌تئاتر شهید بابایی علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهار کرد: در تولید ملی به موضوعی که باید بیشتر توجه شود، نیروی انسانی است که باید از این ظرفیت در راستای پیش بردن اهداف عالیه نظام به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا بتوان این شعار را به طور کامل در کشور پیاده کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروی انسانی کارآمد در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های پزشکی و صنعتی می‌تواند سلامت کشور را تضمین کند و کشور را در زمینه صنعت به بالاترین سطح ممکن خود برساند که همین امر می‌تواند موجبات پیشرفت هرچه بیشتر را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

زینالو با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 57 اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با قلبی راسخ و مطمئن اراده‌های آهنینی را به مردم کشورمان هدیه کرد که آنان توانستند با توکل به خداوند متعال نظام 2500 ساله شاهنشاهی را نابود کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: بدون شک مردم کشور ما نمی‌توانند به طرف کشورهای استکباری و استعمارگر رو بگردانند و به همین دلیل است که آنان دست از دشمنی‌های خصمانه خود نمی‌کشند و البته مردم همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی ایران هم لحظه‌ای عقب نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تا به امروز حفظ ارزش‌ها و پیشرفت روز افزون ملت ایران را در تمامی عرصه‌ها با حکمت حکیمانه خود خواسته و آن را بنا نهاده است افزود: بدون شک خواسته مقام معظم رهبری صدور منطقی ایمان به دیگر کشورهای جهان، صدور تولیدات و در عین حال آماده‌سازی برای ساختن یک کشور ابرقدرت اسلامی در دنیا است که البته این امر با توجه به داشتن جوانان برومند ایرانی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه اگر در این مسیر با هوشیاری کامل حرکت کنیم بدون شک می‌توانیم پیروزی‌های بیشتری را به دست آوریم و همین امر می‌تواند ایران را به عنوان کشوری مرجع و مسلمان به تمامی کشورهای دنیا معرفی کند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول