اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سده لنجان:

زبان هنر فرهنگ تولید ملی را در جامعه نهادینه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زبان هنر می‌تواند سبب نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی در سطح جامعه باشد و زبان هنر می‌تواند سبب نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی در سطح جامعه باشد.

زبان هنر فرهنگ تولید ملی را در جامعه نهادینه می‌کند

حسین ناظم‌الرعایا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت عملیاتی شدن شعار‌های انتخاب شده برای هر سال توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در اسفند ماه امسال با رویکردی مبنی بر حرکت به سوی عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی به اهداف مشخص شده برای برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: اشتهار شهر در سطح ملی و شناساندن ظرفیت‌های موجود در سطح شهر سده لنجان به تمام مردم از مهم‌ترین رویکرد‌های مشخص شده برای برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان با بیان اینکه نهادینه کردن شعار‌ها و پیام‌هایی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای هر سال انتخاب می‌شود نیز از رویکرد‌های اصلی برگزاری این جشنواره است، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره حرکتی در راستای عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب برداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی حاکم بر جامعه مشاهده می‌شود که مردم و مسئولان در حوزه عمل برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب با مشکلاتی مواجه می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر اکثر افرادی که مباحث اقتصاد ملی را به دوش می‌کشند از وضعیت تولیدات داخلی رضایت چندانی ندارند.

ناظم‌الرعایا با اشاره به اینکه استفاده از زبان هنر به عنوان زبان مشترک مردم می‌تواند راهکاری برای عملیاتی شدن شعار امسال به عنوان افزایش تولیدات داخلی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد، تاکید کرد: زبان هنر می‌تواند سبب نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی در سطح جامعه باشد.

وی با بیان اینکه همچنین امیدواریم با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تحولات مطلوب و مناسبی در زمینه وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شود، افزود: در حال حاضر تمام فعالیت‌های شهرداری سده لنجان برنامه‌ محور است و درصدد ارتقای چند برابری کیفیت برنامه‌های شهرداری هستیم.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول