اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

هنرمندان تولید ملی را با هنر خود ترویج دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: هنرمندان می‌توانند با بهره‌وری از توانایی هنری خود در عرصه تولید وارد شوند.

هنرمندان تولید ملی را با هنر خود ترویج دهند

حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده در حاشیه افتتاح نمایشگاه ملی عکس «نماز و نیایش» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: زمانی ترویج دین مبین اسلام از طریق خطابه بود و تنها با استفاده از منابر پیام اسلام به اطلاع مردم می‌رسید و آگاه‌سازی جامعه صورت می‌گرفت.

وی افزود: امروز با وجود ابزارهایی نظیر هنر در شکل‌های متفاوت که در دسترس بشر قرار دارد هنرمندان می‌توانند از روش‌های مختلف احکام نورانی اسلام، اعتقادات و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را در سبک‌های گوناگون هنری با قرار دادن در معرض دید اقشار مردم اشاعه دهند.

امام جمعه تویسرکان با بیان بهره‌وری کامل و درست از این وسیله نرم فرهنگی و مهم اثرات بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: گاهی اوقات ده‌ها منبر رفتن نمی‌تواند به اندازه یک بیت شعر به مردم پیام‌رسانی ‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در قالب هنر عکاسی می‌شود پیام‌های زیادی به جامعه انتقال داد، اذعان داشت: امروز عکس به عنوان یکی از شاخه‌های هنر در بیان وضعیت و موقعیت انسان در هر حالت که قرار دارد نقش‌آفرینی بی‌بدیلی در نهادینه‌سازی یک ارزش نظیر عکس‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه نماز و نیاش تویسرکان دارد.

ارزنده با تقدیر از زحمات و تلاش انجمن سینمای جوان تویسرکان، اظهار داشت: تا جایی که اطلاع داریم هنرمندان جوان انجمن سینمای تویسرکان در سطح کشور خوب درخشیده‌اند.

وی بیان کرد: در این مرکز جوانان هنرمند متعهد و پرتلاشی هستند که با عشق و علاقه کار می‌کنند و به انجام کارشان به عنوان یک تکلیف اداری نگاه نمی‌کنند.

امام جمعه تویسرکان افزود: در تقدیر از زحمات نسل جوان هنرمند در این عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم به ویژه نسل دانش‌آموز و دانشجو برای بازدید از این نمایشگاه با همکاری همه عوامل مربوطه لازم است.

وی تأکید کرد: هنر توانمندی زیادی در انتقال و نهادینه‌سازی پیام‌ها دارد به شرطی که هنرمند بتواند از تمام زوایا برای القای پیام به مخاطب استفاده کند.

ارزنده با اشاره به نقش کلیدی هنرمندان در رابطه با خنثی‌سازی تحریم و تهدیدهای استکبار، افزود: هنرمندان ما می‌توانند با بهره‌وری جامع از توانایی هنری خود در عرصه تولید وارد شوند و اثرات تحریم و تهدیدهای آمریکا و هم‌پیمانانش که سبب مصمم‌تر شدن اراده مردم برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب شده را نشان دهند.

وی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی ایستادگی، اراده و اهتمام بی‌وقفه ملت ایران بر شکوفاسازی، رشد و توسعه همه جانبه کشور با تبعیت محض از ولی امر خود در برابر دسیسه‌های استکبار جهانی در قالب هنر وظیفه امروز همه هنرمندان است.

انتهای پیام/89010/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول