اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار به مراکز فرهنگی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از توزیع 3 میلیارد ریال اعتبار خرید کتاب به مراکز فرهنگی استان خبر داد.

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار به مراکز فرهنگی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی پیش ازظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: کتاب یکی از موثرترین وسایل ارتقای فرهنگ جامعه است، بر همین اساس باید مطالعه روزانه فرد افزایش یابد.

وی از اجرای 11 پروژه عمرانی در سال‌ جاری خبر داد و افزود: مقرر شده قطعه زمینی با حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از مسکن و شهرسازی به‌ منظور احداث کتابخانه مرکزی شهرکرد خریداری شود که در صورت تملک زمین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اعتبار احداث این واحد تخصیص داده خواهد شد.

گنجی با اشاره به توزیع 3 میلیارد ریال اعتبار خرید کتاب برای مراکز فرهنگی استان ادامه داد: به‌ منظور فرهنگ‌سازی در راستای افزایش سرانه مطالعه اجرای طرح‌های مختلف از جمله آیینه‌‎های کاغذی و اهدای کتاب به هر مرکز اجرا می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال‌جاری برای حمایت از آثار مولفان استان افزون بر 70 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های سیار کتاب در استان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری آستان مبارک امامزاده جمکران و به منظور ترویج کتاب در تمام شهرستان‌ها به مدت یک ماه کتاب‌های مذهبی و اعتقادی به صورت سیار در استان توزیع شد.

گنجی ادامه داد: این کتاب‌‌ها با تخفیف 40 درصد به فروش رسید و با استقبال بی‌نظیر مردم در شهرستان‌ها و روستائیان روبه‌رو شد.

در پایان نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری برخی از اهدا کنندگان کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این نشست از استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر امور زنان استانداری و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری به عنوان اهدا کنندگان نمونه کتاب تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول