اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن محمودآباد خبر داد

صرف اعتبار 900 میلیون ریالی طرح هادی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد از اجرای طرح هادی روستای «سیرجارون» این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 900 میلیون ریال اعتبار صرف شد.

صرف اعتبار 900 میلیون ریالی طرح هادی در محمودآباد

کوروش رمضان‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در محمودآباد از اجرای طرح هادی روستای سیرجارون این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در این طرح اعتباری بیش از 90 میلیون تومان صرف شد که این میزان برای اجرای جداول، کانیو، اجرای کانال جوی آب، مخلوط‌ریزی و خاک‌برداری به طول 300 متر هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محمودآباد با اشاره به اینکه در طول مسیر اجرای طرح، جا‌به‌جایی تیرهای برق و تلفن نیز انجام گرفت، عنوان کرد: از مزایای اجرای طرح هادی در روستاها می‌توان به تغییر سیمای روستا، اصلاح شبکه معابر و تاسیسات زیربنایی و ساماندهی شبکه‌ها اشاره کرد.

رمضان‌تبار در پایان اذعان داشت: توجه و رسیدگی به روستاها علاوه بر تغییر چهره روستا و ایجاد مبلمان زیبا به مهاجرت معکوس روستا به شهر نیز کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/86013/ن۱۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول