اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خبرداد

بهره‌برداری از 200 پروژه عمرانی با 1500 میلیارد ریال اعتبار در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 200 پروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیارد ریال در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 200 پروژه عمرانی با 1500 میلیارد ریال اعتبار در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، محمد اشرف‌نیا بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان هشترود اظهار داشت: امروز همزمان با افتتاح طرح‌های روستایی کل کشور با حضور رئیس جمهور، در استان آذربایجان‌شرقی نیز 200 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد تومان در بخش‌های آب، گاز، انرژی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی آغاز شده در منطقه و دستاوردهای حاصل شده کشورمان همه مرهون انقلاب اسلامی و دهه فجر است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر همه واجب دانست و خاطرنشان کرد: یکی از این دستاوردها، ولایت فقیه است که رکن اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

اشرف‌نیا در ادامه به حضور گسترده مردم آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: حضور گسترده مردم ولایتمداری و انقلابی بودن مردم را یکبار دیگر ثابت کرد و به دشمنان فهماند که ملت ایران از آرمان‌های  امام و شهدا دست‌بردار نیستند و تا آخرین قطره خونشان ادامه‌دهندگان راه آنها هستند و خواهند بود.

وی افزود: با وجود تهدیدهای صورت گرفته و تحریم‌های دشمنان در بخش اقتصادی، فرهنگی و سیاسی موفق بوده‌ایم و در بعضی موارد رتبه‌های اول را نیز کسب کرده‌ایم.

اشرف‌نیا در پایان ابراز داشت: امروز دشمن سعی در تضعیف روحیه مردم دارد، اما مردم با حفظ خونسردی و تلاش‌های وافر خودشان تمام نقشه‌های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول