اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوی:

قاچاق کالای خارجی مانعی برای تحقق شعار سال است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خوی گفت: قاچاق کالای خارجی یک مانع جدی برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی قلمداد می‌شود که باید برای رفع این معضل تلاش کرد.

قاچاق کالای خارجی مانعی برای تحقق شعار سال است

قاسم علی‌دوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با لحاظ شرایط اقتصادی کشور و با در نظر گرفتن برخی از مسائل بین‌المللی عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال جاری برگزیده‌اند بنابراین باید نه‌تنها امسال بلکه در سال‌های پیش‌رو نیز در راستای تحقق یافتن منویات ایشان و از میان برداشتن موانع موجود به طور مستمر بسترسازی کرد.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق کالا باید همت جمعی شکل گیرد، افزود: حمایت از تولید ملی و اشتغال کارگران در گرو استفاده از تولیدات داخلی است بنابراین لازم است با قاچاق کالای خارجی به صورت قاطعانه مبارزه کرده و در این راستا همکاری و مشارکت جمعی بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه شکل گیرد، از طرف دیگر رسانه‌های جمعی هم باید این معضل اقتصادی را در جامعه برای مردم تبیین کنند تا آنها برای همکاری راغب شوند.

وی خاطر نشان کرد: خبری با این مضمون به فرماندهی انتظامی شهرستان رسید به طوری که چند نفر با یک دستگاه خودروی باری در امر قاچاق کالای خارجی فعال هستند پس ماموران رسیدگی به موضوع را برای تعیین صحت یا عدم صحت آن در دستور کار قرار داده و تحقیقات گسترده و گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان آغاز کردند و در نهایت به شناسایی و توقیف خودروهای متهمان موفق شدند.

وی با اشاره به کشفیات صورت گرفته از این خودرو گفت: در بازرسی که از خودروی توقیفی به عمل آمد بیش از یک هزار و 290 ثوب البسه خارجی به ارزش 40 میلیون تومان و بیش از 40 هزار قلم لوازم آرایشی به ارزش 5 میلیون تومان توسط ماموران از خودرو کشف و ضبط شد همچنین در این ارتباط دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه به تشکیل پرونده در این زمینه مبادرت شده است، افزود: پرونده مقدماتی برای سپری شدن مراحل قانونی همراه با متهم‌ها به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند تا به این پرونده رسیدگی شده و حکم مقتضی صادر شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول