اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند خبر داد

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بسیجیان

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر بیرجند گفت: به بسیجیان متقاضی ایجاد شغل، تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بسیجیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند مصطفی محمدپورمقدم ظهر امروز در جمع کارآفرینان و بسیجیان بیرجند اظهار کرد: موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر در زمینه‌های مشاوره، تسهیلات، ترویج فرهنگ کارآفرینی، اشتغال نیروهای بسیجی، آموزش کسب مهارت و تهیه طرح کسب و کار فعالیت دارد.

وی در ارتباط با معرفی موسسه ادامه داد: موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر یکی از موسسه‌های وابسته به بنیاد تعاون بسیج است و این موسسه با برخورداری از شعب و دفاتر فعال در سراسر مراکز استان‌ها در راستای اشتغال نیروهای بسیجی فعالیت می‌کند.

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر در راستای تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید ملی افزود: موسسه نگار نصر در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارائه خدمات می‌دهد.

محمدپورمقدم اضافه کرد: هدف از فعالیت‌های این موسسه اشتغال‌زایی برای نیرو‌های بسیجی، ترغیب بسیجیان به ایجاد تعاونی‌های تولید، کشاورزی و خدماتی و همچنین ترویج فرهنگ کارآفرینی، شناسایی و ارزیابی فرصت‌های شغلی خراسان جنوبی است.

وی در ارتباط با خدمات موسسه نگار نصر تصریح کرد: راهنمایی کارجویان با توجه به مدرک تحصیلی و علایق شغلی، بازار کار و آگاهی دادن از قوانین و مقررات حوزه شغلی مورد علاقه آنها و قوانین و مقررات اداره کار برای بسیجیان به صورت رایگان است.

تسهیلات مشاغل خانگی 30 میلیون ریال و قرض‌الحسنه است

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر در ارتباط با تسهیلات مشاغل خانگی این موسسه بیان داشت: آن دسته از فعالیت‌هایی هستند که عضو یا اعضاء در فضای مسکونی در قالب یک طرح کسب و کار و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال و آرامش واحد‌های مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل عرضه به بازار در مرکز استان و شهرستان‌ها شود.

این مسئول متذکر شد: تسهیلات مشاغل خانگی تا سقف 30 میلیون ریال و به صورت قرض‌الحسنه است.

وی با اشاره به طرح‌های خوداشتغالی گفت: نوعی از اشتغال که در آن فرد مالکیت و مدیریت کسب و کار خود را عهده‌دار باشد و می‌تواند علاوه بر خود برای افراد دیگر اشتغال ایجاد کند.

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر در ارتباط با موارد مصرف تسهیلات خوداشتغالی متذکر شد: این تسهیلات شامل خرید وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی، کامیونت، ایجاد و خرید و تاسیس فروشگاه و مغازه در صنوف مختلف است.

محمدپور‌مقدم در پایان اذعان داشت: تسهیلات خود اشتغالی تا سقف 150 میلیون ریال و اقساط 60 ماهه و بیشتر در قالب عقود اسلامی با نرخ 15 درصد است.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول