اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی رودبار خبر داد

پوشش 6500 هکتار اراضی رودبار با آبیاری تحت فشار

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار گفت: تاکنون 6 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر پوشش شبکه آبیاری تحت فشار قرار گرفته است.

پوشش 6500 هکتار اراضی رودبار با آبیاری تحت فشار

کرامت علیدادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: تاکنون 6 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر پوشش شبکه آبیاری تحت فشار قرار گرفته که میزان 500 هکتار متعلق به دولت دهم است.

وی افزود: در سال جاری میزان 2 هزار هکتار طرح آبیاری تحت فشار با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در شهرستان اجرا شده که از نظر اجرای آبیاری تحت فشار رتبه نخست را در جنوب به خود اختصاص داده است.

علیدادی تصریح کرد: از مزایای اجرای این طرح‌ها افزایش راندمان، استفاده بهینه از آب و نهاده‌های کشاورزی، افزایش عملکرد در واحد سطح و کاهش هزینه‌های تولید است.

وی عنوان کرد: با استقبال خوبی که کشاورزان از این طرح داشتند، اکنون 5 هزار هکتار طرح مطالعه شده آماده اجرا در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان وجود دارد که با تخصیص اعتبار و اجرا شدن این طرح‌ها شاهد تحول در اقتصاد بخش کشاورزی شهرستان و افزایش بهره‌وری منابع بخش کشاورزی هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار جنوب در زمینه پیگیری اختصاص اعتبار گفت: معاون آب و خاک و زراعت وزارت جهاد کشاورزی دستور اختصاص اعتبارات اجرای این طرح‌ها در اولویت نخستین اعتبارات تخصیصی به این را شهرستان صادر کردند و امیدواریم به زودی شاهد تامین این اعتبار باشیم.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول