اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بهره‌‌برداری و زهکشی استان بوشهر:

دور سوم آبیاری نخیلات در آبپخش از ابتدای اسفند شروع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: آبیاری بخشی از نخیلات آبپخش که به دلیل تخریب کانال اصلی شبکه آبیاری آبپخش بر اثر سیل آبیاری آنها ناتمام مانده بود، از ابتدای اسفند شروع می‌شود.

دور سوم آبیاری نخیلات در آبپخش از ابتدای اسفند شروع می‌شود

سیدمهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از مناطق تاثیرگذار در تولید خرمای استان بوشهر است و باید با تمام توان برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و افزایش حجم تولیدات کشاورزی به‌کار بگیریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطرنشان کرد: آبیاری یکی از مهم‌ترین و موثرترین عوامل در کشاورزی منطقه است و بر وضعیت کیفی و کمی تولیدات کشاورزی منطقه اثرگذار است.

موسوی‌ بیان داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در سال‌های اخیر از تمام توان و ظرفیت خود برای ارائه خدمات مطلوب آبیاری به کشاورزان به‌کار گرفته و توانسته‌ایم رضایت نسبی کشاورزان را در این عرصه کسب کنیم.

وی اضافه کرد: نظارت مستمر میرآب‌ها، کارشناسان و ناظرین شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی و مسئولان ادارات آبیاری مناطق از مسائل مهمی است که به‌منظور افزایش مطلوبیت در اجرای فرآیند آبیاری بیش از پیش دنبال می‌شود.

این مسئول با اشاره به دو دور آبیاری نخیلات آبپخش قبل از برداشت محصول خرما، گفت: در سال جاری شاهد دو مرحله آبیاری نخیلات منطقه آبپخش قبل از برداشت محصولات بودیم و تمام کشاورزان از دور دوم آبیاری بهره برده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: دور سوم آبیاری نخیلات منطقه آبپخش به دلیل وقوع سیل آذرماه و تخریب کانال اصلی شبکه آبیاری آبپخش نیمه‌تمام رها شد و از هفته آتی شاهد شروع مجدد این دور آبیاری خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ادامه دور سوم مناطقی که عملیات آبیاری نخیلات در آنها انجام نگرفته تحت پوشش قرار می‌گیرند و این دور آبیاری از «شاخه پیچ» در حوزه آبیاری نخیلات آبپخش شروع می‌شود.

موسوی در پایان اذعان داشت: ارائه خدمات و آبیاری مطلوب مهم‌ترین هدف شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر است و از تمام توان در این زمینه بهره خواهیم برد. 

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول