اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بیله‌سوار خبر داد

راه‌اندازی شرکت ساماندهی مسافربری پلاک شخصی‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ به زودی شاهد راه‌اندازی شرکت ساماندهی مسافربری پلاک شخصی در محوطه پایانه گمرک بیله‌سوار هستیم تا زمینه‌ای برای ارایه خدمات مطلوب‌تر به مسافران خارجی و داخلی فراهم آید.

راه‌اندازی شرکت ساماندهی مسافربری پلاک شخصی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در نشست با مسئولان گمرک بیله‌سوار اظهار داشت: ما باید با قدر دانستن ظرفیت خوب گمرک بیله‌سوار فضایی را برای خارجی‌ها فراهم کنیم تا آنها با یک بار سفر به کشورمان راغب به حضور مجدد باشند.

وی همه اصناف و مجموعه‌های خدمات‌رسان را به رفتار و برخورد مناسب‌تر با گردشگران خارجی فرا خواند و تصریح کرد:‌ در آستانه عید نوروز که روز به روز بر ظرفیت ورود و خروج اتباع آذری افزوده می‌شود باید ابزارها و راهکارهای درست را پیش‌بینی کرد تا بتوان در حرکتی مثبت فضای تعاملی بهتری را فراهم کرد تا سفرهای ایمن و کم خطری را برای هموطنان آن سوی مرزها شاهد باشیم.

زیبانژاد خاطر نشان کرد: هر چند در حال حاضر روزانه بیش از 4 هزار مسافر خارجی از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد کشورمان می‌شوند اما این ظرفیت در یک ماه باقی‌مانده به پایان سال به هشت تا 10 هزار نفر ارتقا می‌یابد.

این مسئول عمده مراجعان کشور آذربایجان را برای امر زیارت و مداوای بیماری خود توصیف کرد و ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار به عنوان مقصد اولیه باید از ظرفیت خوبی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی پایه و حتی تخصصی برخوردار باشد تا با کمترین نارسایی خدمت‌رسانی به آنها صورت بگیرد.

وی از ساماندهی تردد مسافران داخلی و خارجی در گمرک بیله‌سوار خبر داد و بیان کرد: البته حضور شرکت‌های حمل و نقل اعم از داخلی و خارجی در این شهرستان سبب تسهیل و ساماندهی امر مسافرت می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار یادآور شد:‌ با فعالیت این شرکت‌های مسافربری مسافران با امنیت و آرامش بیش از گذشته به مناطق مختلف کشورمان تردد می‌کنند.

زیبانژاد گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار و صلابتش را حفظ کرده به خاطر هوشیاری و بصیرت ساکنان مرزنشین است که با تمام توان و قدرت از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران صیانت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان این بازدید مدیر گمرک بیله‌سوار نیز در سخنانی به افزایش 20 درصدی ورود گردشگران خارجی به کشورمان خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 650 هزار گردشگر خارجی از طریق گمرک بیله‌سوار وارد کشورمان شدند.

احد محمدی تصریح کرد:‌ بیشتر این مسافران و گردشگران برای کارهای درمانی و معالجه خود و تهیه مایحتاج و مواد غذایی مورد نیاز به کشورمان سفر می‌کنند تا از ظرفیت پیش آمده بهترین بهره را ببرند.

وی از تشکیل 60 فقره پرونده قاچاق در گمرک بیله‌سوار خبر داد و خاطر نشان کرد: ارزش این پرونده‌های قاچاق حدود 649 میلیون تومان بوده است.

محمدی اضافه کرد: این رقم نسبت به سال گذشته از لحاظ تعداد 58 درصد کاهش و از نظر ارزش 23 درصد افزایش یافته است.

وی در پایان ادامه داد: متهمان که حدود 62 نفر در قالب پرونده‌های قاچاق بوده‌اند برای رسیدگی پرونده‌هایشان به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌اند.

انتهای پیام/62001‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول