اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفته است

تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد اروند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودروهای خارجی به منطقه آزاد اروند به مناسبت دهه فجر خبر داد.

تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند

محبت رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا اطلاع ثانوی عوارض گمرکی واردات خودرو به منطقه آزاد اروند شامل 50 درصد تخفیف خواهد شد.

وی افزود: عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2013 برابر با 10 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2012 برابر با 11.5 درصد است.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: همچنین عوارض گمرکی خودروهای مدل سال 2011 برابر با 13 درصد و خودروهای تولید شده در سال 2010 برابر با 14.5 درصد دانست.

وی اضافه کرد: خودروهایی که از این پس به گمرک منطقه آزاد اروند معرفی می‌شوند می‌توانند از تخفیف 50 درصدی عوارض گمرکی برخوردار شوند.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: برای ورود خودرو با کاربری آمبولانس و آتش‌نشانی نیز با توجه به اهمیت خدمات رسانی عمومی و نقش این خودروها در ارتقاء سلامت، بهداشت و ایمنی از این پس متقاضیان می‌توانند پس از اخذ مجوز لازم از معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری عوارضی معادل پنج درصد ارس سال ساخت را پرداخت و نسبت به ورود خودرو اقدام کنند.

وی گفت: تاکنون تعداد بیش از یک هزار و 500 خودرو وارداتی با پلاک منطقه آزاد اروند در سطح شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در حال تردد هستند.

رئیسی در پایان اظهار کرد: طرح تخفیف 50 درصدی عوارض واردات خودرو به مناسبت دهه فجر و با نظر هئیت مدیره این سازمان و با هدف برخورداری متقاضیان واردات خودرو از این امتیاز تصویب شده است.

*اطلاعیه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا مرکز استان خوزستان

به اطلاع همه شهروندان آبادانی و خرمشهر می‌رساند به مناسبت فرا رسید ایام‌الله مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پیرو مصوبه هیئت دولت در خصوص تردد خودروهای پلاک اروند تا مرکز استان خوزستان اعلام داشته است با توجه به ماندگاری اقامت این خودروها در مرکز استان به منظور بخشودگی جرائم ماندگاری بیش از حد و همچنین بررسی وضعیت مالکیت و بروزرسانی GPS  خودروها همه خودروها موظف هستند از تاریخ 23 بهمن تا پنجم اسفندماه به واحد امور خودرویی مستقر در بندر خرمشهر مراجعه کنند.

در صورت عدم مراجعه در مدت مقرر خودروهای مذکور ضمن پرداخت جرائم گذشته از تاریخ هفتم اسفندماه به بعد امکان تردد به مرکز استان خوزستان را نخواهند داشت و در صورت تردد طبق مقررات جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ 72001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول