اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های زیر گروه بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال تاکستان به لیگ دسته دوم صعود کرد

خبرگزاری فارس: در جریان رقابت‌های زیر گروه بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم هیئت بسکتبال تاکستان نماینده استان قزوین در این رقابت‌ها موفق شد جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

تیم بسکتبال تاکستان به لیگ دسته دوم صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در جریان رقابت‌های زیر گروه بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم هیئت بسکتبال تاکستان نماینده استان قزوین در این رقابت‌ها موفق شد جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور را کسب کند.

 

در مرحله نهایی این رقابت‌ها که با حضور پنج تیم به میزبانی دزفول برگزار شد، بسکتبالیست‌های تیم هیئت بسکتبال تاکستان با سه پیروزی و یک شکست و کسب هفت امتیاز به عنوان تیم دوم این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.

در این رقابت‌ها که به مدت پنج روز برگزار شد تیم هیئت بسکتبال تاکستان مقابل تیم‌های شهرداری دزفول یزد و سلماس آذربایجان غربی به برتری رسید و در بازی آخر خود مغلوب تیم کنگو تهران شد.

در این مسابقات تیم هیئت بسکتبال تاکستان در بازی نخست خود مقابل تیم شهرداری دزفول قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه 78 بر 55 تیم شهرداری دزفول را مغلوب کند.

تیم یزد دومین حریف تیم هیئت بسکتبال تاکستان در این رقابت‌ها بود که در این بازی هم بسکتبالیست‌های تیم هیئت بسکتبال تاکستان با نتیجه 71 بر 66 موفق شدند پیروز میدان باشند.

تیم سلماس آذربایجان غربی نیز در این رقابت‌ها حریف بسکتبالیست‌های تیم هیئت بسکتبال تاکستان نشد و با نتیجه 70 بر 63 بازی را واگذار کرد.

در دیدار چهارم و پایانی مرحله نهایی این رقابت‌ها تیم هیئت بسکتبال تاکستان در یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه 52 بر59 بازی را به تیم کنگو تهران واگذار کرد تا با کسب عنوان دومی این رقابت‌ها به کار خود خاتمه دهد و به این ترتیب جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور را از آن خود کند.

رقابت‌های زیر گروه لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در دور مقدماتی با حضور 38 تیم برگزار شده بود و در نهایت چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.

در این رقابت‌ها تیم کنگو تهران با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، هیئت بسکتبال تاکستان با کسب هفت امتیاز نایب قهرمان شد، و تیم‌های شهرداری دزفول و سلماس آذربایجان غربی هم عنوان‌های سومی و چهارمی را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب تیم هیئت بسکتبال تاکستان به عنوان نماینده استان قزوین در مسابقات فصل بعدی رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور که مهر ماه سال آینده برگزار می‌شود حضور پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین هم امسال توانست خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حفظ کند، به طور حتم سال آینده این تیم به همراه هیئت بسکتبال تاکستان دو نماینده استان را در این مسابقات تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/77004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول