اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 4 تیم

مسابقات بسکتبال دختران جوان کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های بسکتبال دختران جوان قهرمانی کشور از جمعه شب به میزبانی قم آغاز شد و مدعیان برای صعود به نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات بسکتبال دختران جوان کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال کشورمان دیدارهای فصل جاری مسابقات بسکتبال قهرمانی بانوان کشور در رده‌های سنی مختلف از تابستان آغاز شد و اکنون مرحله قبل از نهایی پیگیری می‌شود.

این رقابت‌ها با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور آغاز شد و ابتدا مدعیان کسب عنوان قهرمانی در گروه‌های مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند و سپس از هر گروه صعودکننده‌ها مشخص شدند تا با برگزاری بازی‌های مراحل مختلف اکنون هشت تیم در جدول مسابقات باشند.

هشت تیم حاضر در این مرحله در دو گروه چهار تیمی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کنند تا سرانجام قهرمان این فصل بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور مشخص شود.

چهار تیم حاضر در گروه اول این مرحله دیدارهای خود را بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند و با آغاز این بازی‌ها از جمعه شب، یکشنبه شب دو تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی معرفی می‌شوند.

در این گروه که میزبانی آن را هیئت بسکتبال استان قم و تیم دختران جوان قم بر عهده دارند، تیم‌های بسکتبال دختران قم، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان حاضر هستند و بازی‌های آنها برای تماشای بانوان قمی رایگان است.

مسابقات این گروه در مدت دو روز در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود و دو تیم صعودکننده از جمع این چهار تیم تا قبل از آغاز سال جدید با دو تیم برتر گروه دوم بازی‌های نیمه نهایی را برای معرفی قهرمان بسکتبال دختران جوان کشور برگزار خواهند کرد.

تیم بسکتبال دختران جوان قم در حالی خود را به این مرحله از رقابت‌های قهرمانی کشور رسانده است که امسال تیم دختران رده سنی نوجوانان قم نیز در مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران کشور حضور داشت اما با حذف از گردونه بازی‌ها نتوانست به مرحله نهایی راه پیدا کند.

همچنین در حالی که مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود، امسال خبری از تیم بسکتبال دختران رده سنی امید قم در رقابت‌های کشوری نبود اما تیم جوانان توانست با کسب نتایج خوب خود را در آستانه موفقیت در این رقابت‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول