اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسکتبال نفت آبادان در واکنش به استفاده تیم اصفهانی از بازیکن جدید:

اعتراض‌مان را به فدراسیون بسکتبال مکتوب ارسال کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به استفاده تیم اصفهانی از یک بازیکن جدید گفت: اعتراض خود را امروز به فدراسیون اعلام کردیم.

اعتراض‌مان را به فدراسیون بسکتبال مکتوب ارسال کرده‌ایم

محسن داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، در مورد بازی روز گذشته این تیم در مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان در سومین بازی از مرحله پلی‌اف لیگ دسته اول بسکتبال کشور اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تیم مقابل با اضافه کردن یک سرمربی و یک بازیکن، توانست بر بازی مسلط شود.

وی ادامه داد: استفاده تیم ماهان از یک بازیکن جدید در این بازی جای سئوال دارد و ما اعتراض خود را امروز مکتوب به فدراسیون اعلام کرده‌ایم، اما متأسفانه به دلیل میزبانی کشورمان در بازی‌های غرب آسیا، رسیدگی به این نامه به دو سه روز آینده موکول خواهد شد.

*موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم که داور در این بازی با تیم مقابل، ماهان اصفهان بسیار مهربانی کرد.

وی تصریح کرد: در نامه‌ای که به فدراسیون بسکتبال ارسال کردیم، تأکید کردیم که هرچه سریع‌تر و پیش از آغاز مرحله بعدی پلی‌اف جواب ما را بدهند.

داوری عنوان کرد: ما به طور قطع پیگیر این موضوع هستیم و برای این موضوع نیز به تهران و فدراسیون بسکتبال خواهم رفت.

*از هواداران عذرخواهی می‌کنم

وی از حمایت پرشور مردم آبادان تقدیر کرد و بیان داشت: شب گذشته تا بامداد هواداران، در تماس‌های مکرر به من و اعضای تیم، اظهار لطف کردند و برای اولین‌بار بود که می‌دیدیم برای این تیم اشک‌هایی نیز از چشمان هواداران سرازیر شد.

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در پایان یادآور شد: از همه مردم آبادان به خاطر محبت‌هایی که به تیم خودشان ابراز داشتند و ناامید شدند، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان، روز گذشته در دیداری بسیار نزدیک و نفس‌گیر، در نهایت با نتیجه 73 بر 69 مغلوب میهمان خود تیم فولاد ماهان اصفهان شد و از راهیابی به مرحله بعدی لیگ برتر بسکتبال کشور باز ماند.

همچنین در دو بازی گذشته این مرحله در اصفهان، تیم صنعت نفت با دو امتیاز اختلاف مغلوب حریف خود شد و در دیدار دوم در آبادان موفق شد تا تیم اصفهانی را با 32 امتیاز اختلاف شکست دهد.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول