اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال همیاری زنجان به هفتمین برد خود دست یافت

خبرگزاری فارس: پیروزی تیم همیاری زنجان در مقابل دانشگاه آزاد تنها با یک امتیاز اختلاف به هفتمین برد خود دست یافت.

تیم بسکتبال همیاری زنجان به هفتمین برد خود دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در هفته شانزدهم از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم همیاری زنجان در تهران میهمان دانشگاه آزاد بود.

در این دیدار، مصاف با حساسیت بسیاری بالایی پیش می‌رفت تا جایی که در نهایت تیم همیاری زنجان توانست با یک امتیاز بیشتر و با حساب 67 بر 66 دانشگاه آزاد را شکست دهد.

با این پیروزی رتبه این دو تیم در جدول تغییر نکرد و همچنان تیم پتروشیمی بندر امام با 31 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، مهرام تهران، همیاری زنجان و دانشگاه آزاد به ترتیب با 29، 27، 26 و 23 امتیاز در رتبه‌های دوم تا پنجم جدول ایستادند.

در هفته هفدهم این رقابت‌ها زنجان برای آخرین بار میزبان رقابت‌های لیگ برتر کشور است که در آن تیم همیاری زنجان به مصاف تیم استقلال زرین قشم می‌رود.

تیم استقلال زرین قشم با چهار برد و 12 باخت در این رقابت‌ها و با یک هزار و 128 گل زده و یک هزار و 234 گل خوره 20 امتیازی است و در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم همیاری زنجان با 10 برد و شش باخت و یک هزار و 81 گل زده و 979 گل خورده 26 امتیاز است و با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم مهرام تهران در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول