اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان بسکتبالیست قزوینی در انتظار دومین قهرمانی هستند

خبرگزاری فارس: بانوان بسکتبالیست‌ تیم ماکارونی جهان قزوین این روزها در این فکر هستند که دومین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر تجربه کنند.

بانوان بسکتبالیست قزوینی در انتظار دومین قهرمانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال بانوان ماکارونی جهان قزوین مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی در آخرین دیدار دور رفت مرحله نهایی این مسابقات مقابل تیم دانشگاه آزاد تن به شکست داد که کارشناسان در قهرمانی این تیم مقداری تردید به خود راه دادند.

البته نگاه کارشناسان و منتقدان هم خیلی بی‌راه نبود به طور طبیعی شکست در هر رشته ورزشی برای هر تیمی اتفاق خواهد افتاد، اما شکست مقابل تیم دانشگاه آزاد در حالی برای بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین رقم خورد که این تیم با اختلاف فاحش 21 امتیاز نخستین شکست خود را در آستانه قهرمانی مجدد به دست آورد.

19 پیروزی متوالی رکوردی باور نکردنی برای شاگردان افسانه حسن‌نایبی در طول این فصل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و شاید به همین خاطر بود که سرمربی تیم ماکارونی جهان قزوین در گفته‌های خود با اشاره به اینکه بازیکنانش در زمین راه می‌رفتند غرور را عامل شکست شاگردانش در دیدار با دانشگاه آزاد برشمرد.

بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین در حالی از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند که با به دست آوردن 14 پیروزی متوالی و کسب 28 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کردند و در مرحله یک چهارم نهایی هم با قاطعیت توانستند تیم رشد دانه گرگان را با شکست بدرقه کنند تا در جمع چهار تیم پایانی این مسابقات قرار بگیرند.

حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها سودای قهرمانی شاگردان حسن‌نایبی در تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین را دوباره در اذهان بسکتبالیست دوستان این رشته ورزشی به ویژه در سطح بانوان زنده کرد که البته دو پیروزی ارزشمند این تیم در مقابل تیم‌های شهرداری بندرعباس و گاز تهران هم انتظارات را برای قهرمانی مجدد این تیم بالا برد.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین که نخستین شکست خود را در این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم دانشگاه آزاد تجربه کرد تنها در دو دیدار باقی مانده خود در هفته دوم و سوم دور برگشت مرحله نهایی این رقابت‌ها فرصت دارد تا با شکست تیم دانشگاه آزاد آن هم با اختلاف بیش از 20 امتیاز مقابل این تیم به برتری برسد و جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بالای سر ببرد.

البته با توجه به حضور مربی ارزشمندی همچون افسانه حسن‌نایبی و داشتن بازیکنان توانمند بومی و داشتن مهارت بازیکن خارجی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین بدون شک شکست تیم دانشگاه آزاد در دیدار برگشت کار چندان سختی نیست زیرا بانوان بسکتبالیست‌ قزوینی ثابت کرده‌اند که می‌توانند مانند سال گذشته در آخرین دیدارهای خود مسلط باشند و با هوشیاری کامل جام قهرمانی را بالای سر ببرند تا نخستین تیمی باشند که دو عنوان قهرمانی متوالی را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر از آن خود می‌کند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول