اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی خبر داد

دعوت سه ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی از دعوت سه ورزشکار استان به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد.

دعوت سه ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

ابراهیم نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر با دعوت از 16 ورزشکار جوان سراسر کشور اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرد که در بین این 16 نفر سه ورزشکار از استان مرکزی نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: محمد حسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی و مرتضی عابدی سه ورزشکار استانی دعوت شده به چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی هستند که باید زیر نظر محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی به تمرینات آماده‌ سازی بپردازند.

به گفته رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولان استان مرکزی تیم ملی جوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های پارآسیایی مالزی آماده می‌کند.

نصیری خاطر نشان ساخت: خوشبختانه ورزشکاران جانباز و معلول استان در اکثر رشته‌های ورزشی استعدادهای بسیار بالایی داشته و در اردوهای مختلف تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/87003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول