اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین فردا به مصاف رقبای خود می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فردا به مصاف رقبای خود می‌رود.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین فردا به مصاف رقبای خود می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، چهار تیم راه‌ یافته به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که میزبانی مرحله نخست این مسابقات را تیم شهرداری بندرعباس بر‌عهده گرفته است‌.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در نخستین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 10 صبح فردا به مصاف شهرداری بندرعباس میزبان مسابقات خواهد رفت و در دومین بازی نیز از ساعت 11:30 صبح جمعه به مصاف گاز تهران می‌رود‌.

چهار تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین، شهرداری بندرعباس، دانشگاه آزاد و شهرداری بندرعباس در حالی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده‌اند که بسکتبالیست‌های استان قزوین به همراه تیم گاز تهران سال گذشته نیز توانسته بودند، جواز حضور در این مرحله را به دست آورند.

در این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد برای نخستین‌بار است که در لیگ برتر باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند‌.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در حالی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قدم گذاشته است که در مرحله مقدماتی این مسابقات با کسب 14 پیروزی متوالی و کسب 28 امتیاز مقتدرانه قدم به مرحله یک چهارم نهایی گذاشته بود.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی در تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین هم در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی با برتری کامل 99 بر 26 تیم رشد دانه گرگان را مغلوب کردند و با توجه به انصراف این تیم از دیدار برگشت بدون شکست خود را به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور رسانده‌اند‌.

تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین با استفاده از بازیکنان بومی و یکی دو بازیکن خارجی خود این شانس را دارد تا با کسب برتری مقابل رقیبان خود ضمن کسب عنوان قهرمانی به عنوان تنها تیم این مسابقات که دو سال متوالی قهرمانی را کسب می‌کند، این افتخار را نصیب خود و ورزش بسکتبال استان کند.

انتهای پیام/77004/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول