اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه‌ای هم رنگ طلای سیاه برای نفت آبادان

از باخت فوتبال و بسکتبال تا بخت مربی بدحال

خبرگزاری فارس: با شکست تیم‌های فوتبال و بسکتبال نفت آبادان جمعه سیاه ورزش این شهرستان رقم خورد.

از باخت فوتبال و بسکتبال تا بخت مربی بدحال

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، روز گذشته را می‌توان به عنوان جمعه سیاه ورزش آبادان قلمداد کرد.

ابتدا و در چارچوب رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس تیم فوتبال نفت آبادان با ارائه نمایشی ضعیف و غیرقابل دفاع در برابر سپاهان اصفهان شکستی سنگین را برای خود رقم زد.

طلایی‌پوشان آبادانی که در این دیدار بازی نه چندان مطلوبی را از خود ارائه دادند با سه گل در برابر زردپوشان اصفهانی تسلیم شدند.

بازی ضعیف این تیم به ویژه در خط دفاعی موجب شد تا بازیکنان سپاهان به راحتی به دروازه نفت نزدیک شده و هرطور که بخواهند دروازه را بازکنند تا جایی که شکم‌سیری بازیکنان سپاهان و بسنده کردن آنها به سه گل موجب شد تا نتیجه‌ای فاجعه‌بارتر برای نفت رقم نخورد وگرنه خط دفاعی طلایی‌پوشان توانی برای مقابله از خود نشان نمی‌داد.

نمایش ضعیف نفتی‌ها در این دیدار به قدری برای سرمربی جدید این تیم غیرقابل  هضم بود که گفته می‌شود پس از بازی به شدت با برخی بازیکنان برخورد کرده است.

نفتی‌ها با این نمایش ضعیف و شکست سه بر صفر در برابر سپاهان امیدها برای بقای نماینده آبادان در لیگ برتر را کم‌رنگ‌تر از گذشته کردند و بسیاری از دوستداران این تیم از 9 هفته مانده به پایان رقابت‌ها امیدی به ماندن در لیگ ندارند.

* شکست تیم بسکتبال نفت آبادان در پلی‌آف صعود به لیگ برتر

اما اتفاق تلخ‌تر دیروز در ورزش آبادان شکست تیم بسکتبال نفت آبادان در برابر ماهان اصفهان در مرحله پلی‌آف صعود به لیگ برتر بود.

تیم نفت آبادان که در این فصل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نمایش بسیار خوبی را داشت و به مرحله پلی‌آف صعود کرده بود در برابر ماهان اصفهان شکست خورد و حذف شد.

نفتی‌ها که در دیدار نخست در اصفهان برابر نماینده این شهر با نتیجه‌ای نزدیک شکست خورده بودند در دیدار دوم در یک بازی برتر با اختلاف 35 امتیازی حریف خود را شکست داد تا ضمن کسب میزبانی بازی سوم امیدهایش برای صعود از این مرحله دوچندان شود.

در حالی که همگان در انتظار پیروزی نفت آبادان در برابر ماهان اصفهان در دیدار سوم در آبادان و صعود این تیم به مرحله نهایی پلی‌آف راهیابی به لیگ برتر بودند تا ناکامی‌ این فصل فوتبال را توسط بسکتبال به دست فراموشی بسپارند تیم بسکتبال این باشگاه ناباورانه در برابر ماهان اصفهان شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها حذف شد.

* سکته قلبی سرمربی نفت آبادان

به اتفاقات تلخ روز گذشته ورزش آبادان باید سکته قلبی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان را که پس از بازی با سپاهان و در مسیر بازگشت این تیم از اصفهان اتفاق افتاد را اضافه کنیم که منجر به بستری شدن سرمربی طلایی‌پوشان در بیمارستان اهواز شد.

 در فرازونشیب‌های ورزش تلخی‌ها و شیرین‌های زیادی وجود دارد که این بار تلخی‌ها دامان ورزش آبادان را گرفته و روز گذشته را به جمعه سیاه ورزش آبادان تبدیل کرد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول