اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان‌رضوی میزبان رقابت‌های بسکتبال دانشجویان ایران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی از برگزاری رقابت‌های بسکتبال دانشجویان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور به میزبانی مشهد خبر داد.

خراسان‌رضوی میزبان رقابت‌های بسکتبال دانشجویان ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خلیل ظهورکاری اظهار داشت: مسابقات بسکتبال دانشجویان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور از 5 اسفندماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها که به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید با شرکت 12 تیم در سالن خانه بسکتبال مشهد برگزار خواهد شد.

ظهورکاری با اشاره به راه‌یابی 8 تیم بسکتبال از شهرستان‌های مختلف به مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خراسان‌رضوی و آغاز این مرحله از 2 اسفندماه در شهرستان‌های تربت جام و کاشمر اظهار کرد: در این مرحله که به مدت 3 روز به طول خواهد انجامید، تیم‌های تربت جام، سبزوار، گاز سرخس و شهریار به میزبانی تربت جام و تیم‌های کاشمر، تایباد، فرش مشهد و دریای سبزوار به میزبانی شهرستان کاشمر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: 4 تیم برتر این مرحله از رقابت‌ها به مرحله نهایی راه خواهند یافت و تا پایان امسال قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال خراسان رضوی با انجام رقابت‌های مرحله پایانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول