اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال قم در گفت‌و‌گو با فارس:

مسابقات بسکتبال جام فجر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جام فجر به میزبانی قم خبر داد.

مسابقات بسکتبال جام فجر در قم برگزار می‌شود

محسن نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر به سر می‌بریم، همانند سایر هیئت‌های ورزشی قصد داریم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جام فجر را با شرکت تیم‌های مدعی از نقاط مختلف استان قم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر یکی از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی است و این رقابت‌ها در رشته بسکتبال نیز در قالب رقابت‌های استانی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم افزود: بسکتبال از جمله رشته‌های ورزشی مورد علاقه نوجوانان و جوانان قمی است و در رده باشگاهی نیز تیم‌های خوب و فعالی در قم داریم که مطمئنا با حضور تمام آنها می‌توانیم شاهد برگزاری مسابقاتی جذاب و تماشایی بین مدعیان قهرمانی باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جام فجر در قم در حال انجام است، ابراز کرد: تیم‌های مایل به شرکت در این پیکارها می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت بسکتبال استان قم نسبت به ثبت‌نام در جام فجر اقدام کنند.

نادری در ادامه به محدودیت زمانی در ثبت‌نام از تیم‌های علاقمند به شرکت در پیکارهای جام فجر اشاره و اضافه کرد: از آغاز بهمن ماه ثبت‌نام در حال انجام است و این مهلت تا روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه ادامه دارد چون بلافاصله بعد از آن قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: عصر روز دوشنبه شانزدهم بهمن با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قرعه‌کشی و گروه‌بندی بازی‌های مرحله مقدماتی صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه برنامه بازی‌ها را نیز در این جلسه مشخص می‌کنیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم بیان داشت: سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم میزبان و پذیرای تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی جام فجر است و امیدوارم در روزهایی که شاهد برگزاری این مسابقات هستیم تماشاگران نیز استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشته باشند و بتوانیم جوانان مستعدی را از دل چنین رقابت‌هایی شناسایی کرده و تیم‌های قوی را به مسابقات رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور اعزام کنیم.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول