اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیت بسکتبال آبادان:

هیئت بسکتبال آبادان هیئت نمونه خوزستان شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیت بسکتبال آبادان گفت: هیئت بسکتبال آبادان برگزاری سه دوره کلاس مربیگری و داوری بانوان، تاسیس مدرسه بسکتبال و تقدیم چندین بازیکن به تیم منتخب استان، هیئت نمونه خوزستان شد.

هیئت بسکتبال آبادان هیئت نمونه خوزستان شد

محسن داوری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از انتخاب این هیئت به عنوان هیئت نمونه استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری سه دوره کلاس مربیگری و داوری بانوان، تاسیس مدرسه بسکتبال و تقدیم چندین بازیکن به تیم منتخب استان از عوامل انتخاب این هیئت به عنوان هیئت نمونه بودند.

وی افزود: طی حکمی که صبح امروز رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان به ما ابلاغ کرد، هیئت بسکتبال آبادان به عنوان هیئت نمونه استان ابلاغ شد.

رئیس هیئت بسکتبال آبادان، درباره چگونگی اعلام این حکم به خبرنگار فارس گفت: حضور فعال در تمام رده‌های سنی، میزبانی‌های متعدد و تعامل با باشگاه صنعت نفت و شرکت پالایش نفت آبادان برای تیم‌داری در سطح اول بسکتبال کشور از امتیازات به‌دست آوردن این عنوان بوده است.

وی در پایان ضمن تقدیم این عنوان به مردم آبادان، از آنها خواست تا روز جمعه مثل همیشه در سالن 17 شهریور حضور یابند و تا پایان بازی تیم بسکتبال صنعت نفت را برای حضور در لیگ برتر حمایت کامل کنند.

انتهای پیام/72001/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول