اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماکو:

مبارزه با قاچاق برای حمایت از تولید بومی ضروری است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماکو گفت: مبارزه با قاچاق عامل مؤثری در تحقق یافتن شعار سال مبنی بر رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی است، پس باید در این سمت و سو گام برداشت.

مبارزه با قاچاق برای حمایت از تولید بومی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمد احمدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: برای اینکه منویات رهبری در حوزه اقتصاد تحقق پیدا کند، لازم است در راستای ریشه‌کن شدن قاچاق همه اقشار جامعه با پلیس همکاری کنند.

وی به کشف بیش از 2 هزار و 100 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق اشاره کرد و گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از 60 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ماکو در ارتباط با چگونگی کشف این محموله نیز گفت: خبری با این مضمون به فرماندهی انتظامی رسید مبنی بر اینکه فردی در یکی از محله‌های این شهرستان واحد مسکونی خود را به محل نگهداری اقلام قاچاق تبدیل کرده است، پس رسیدگی به موضوع و بررسی صحت یا عدم صحت آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به انجام اقدامات تحقیقاتی در این راستا اشاره کرد و افزود: تحقیقات محسوس و نامحسوس در ارتباط با محل مورد نظر آغاز شد به طوری که در یک اقدام غافلگیرانه و با کسب دستور مراجع قضایی محل مورد نظر توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت تا اقلام قاچاق کشف شود.

احمدی با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم این پرونده همچنان ادامه دارد، افزود: مشارکت اقشار مختلف جامعه در شناسایی مجرمان و برقراری امنیت اجتماعی به طور قطع تاثیرگذار است، بنابراین انتظار وجود دارد مردم به مشارکت خود با پلیس همچنان تداوم ببخشند تا زمین‌های جرم از بین برود و امنیت همه‌جانبه اعم از اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی در جامعه حاکم شود.

انتهای پیام/61002/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول